WK kwalificatie 2018 - Afrika

erka

Well-known member
Dan zal er ook wel niet zo veel aan de hand geweest zijn.

Heb de beelden gezien uit Amsterdam, was inderdaad niet zoveel aan de hand. Veel vreugde, wat vuurwerk en een kruispunt blokkeren. Maar niet zoals in Brussel.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Was wel iemand om de hoek van het gebeuren doodgestoken las ik vanmorgen. Geen idee of het er verband mee houdt. Het was echter wel opvallend gezien het volgens mij net een beetje redelijk ging in Amsterdam. Dan lees je in enkele dagen dit en dat er iemand in het IJ was gevonden.
 

gevegt

Well-known member
Heb de beelden gezien uit Amsterdam, was inderdaad niet zoveel aan de hand. Veel vreugde, wat vuurwerk en een kruispunt blokkeren. Maar niet zoals in Brussel.

Daar was de politie dan ook te laat.
Hier is er niets noemenswaardig gebeurd.
 

gevegt

Well-known member
Was wel iemand om de hoek van het gebeuren doodgestoken las ik vanmorgen. Geen idee of het er verband mee houdt. Het was echter wel opvallend gezien het volgens mij net een beetje redelijk ging in Amsterdam. Dan lees je in enkele dagen dit en dat er iemand in het IJ was gevonden.

Ah, weer een kickbokser omhooggehaald?
 

Batigoal

Well-known member
Ja goed, bij een overwinning wordt er feest gevierd met rellen en vernielingen, maar bij een nederlaag moeten de jongens natuurlijk ook hun frustraties op de stad kunnen botvieren. Drie keer gelijkspel dan maar voor Marokko komend WK. :duim:
 

Makanaky

Well-known member
Ja goed, bij een overwinning wordt er feest gevierd met rellen en vernielingen, maar bij een nederlaag moeten de jongens natuurlijk ook hun frustraties op de stad kunnen botvieren. Drie keer gelijkspel dan maar voor Marokko komend WK. :duim:

En dan liggen ze eruit, wordt alsnog je aangeharkte tuinperkje grondig vernield.
 

Fenerium

Member
Jongens gun die Marokkanen ook eens een feessie man, het betreft jonge knapen van 18-19. Het komt allemaal met de tijd, als ze 30 worden krijgen ze een andere mindset, of niet, niet mijn probleem iig.
 
Bovenaan