Berghuis moet even twee jaar t krachthonk in. Als je geen buitenspelers hebt moet je gewoon 5 - 3 - 2 gaan spelen. Het antwoord kan soms zo simpel zijn.
En 4-4-2 is geen optie met zoveel kwalitatieve middenvelders, want?
Van onze fantastische middenvelders is Sneijder een twijfelgeval. Voor de rest zijn Bazoer, Fer, Vilhena, Ramselaar, Hendrix en Afellay om verschillende redenen afwezig. Ook hier geldt dat je dan op een gegeven moment bij de Siem de Jong's van deze wereld uitkomt.En 4-4-2 is geen optie met zoveel kwalitatieve middenvelders, want?
Van onze fantastische middenvelders is Sneijder een twijfelgeval. Voor de rest zijn Bazoer, Fer, Vilhena, Ramselaar, Hendrix en Afellay om verschillende redenen afwezig. Ook hier geldt dat je dan op een gegeven moment bij de Siem de Jong's van deze wereld uitkomt.
Omdat we fantastische spelers hebben voor een 5 mans verdediging. Links Willems, Blind of van Aanholt en rechts Janmaat, van der Wiel of Karsdorp.En 4-4-2 is geen optie met zoveel kwalitatieve middenvelders, want?
Omdat we fantastische spelers hebben voor een 5 mans verdediging. Links Willems, Blind of van Aanholt en rechts Janmaat, van der Wiel of Karsdorp.
Robben sluit na de wedstrijd van vrijdag aan en speelt max 30 minuten.
Ik las t. Valt me erg tegen. We waren al vrij kansloos, nu zijn we t zeker tegen FrankrijkNee hoor, kan definitief een streep door voor beide duels.
Ik las t. Valt me erg tegen. We waren al vrij kansloos, nu zijn we t zeker tegen Frankrijk