Susa
New member
Om eerlijk te zijn wist ik ook even niet meer wie je dan wel erbij zou moeten nemen als buitenspeler. Wie hebben we verder nog allemaal?
Leroy Fer natuurlijk.
Laat die buitenspelers maar zitten...
Om eerlijk te zijn wist ik ook even niet meer wie je dan wel erbij zou moeten nemen als buitenspeler. Wie hebben we verder nog allemaal?
Dan maar Jermain Lens.Om eerlijk te zijn wist ik ook even niet meer wie je dan wel erbij zou moeten nemen als buitenspeler. Wie hebben we verder nog allemaal?
Heeft ie toch meer gedaan dan MemphisOh ja Babel, die heeft ook weer een bal goed geraakt. Snel oproepen.
Dan maar Jermain Lens.
Hoe vaak ga je dit nu nog verkondigen?Blind imiteert Rinus Michels: 'dan neem je zijn broer toch'. In de zeventiger jaren bij de gebroeders Vd Kerkhof, nu de gebroeders De Jong: Siem ipv Luuk (hoofdblessure)
Dan maar Jermain Lens.
Fer schijnt een virusinfectie te hebben, anders was hij volgens studio voetbal opgeroepen. Niks van gemerkt overigens afgelopen zaterdag dat Fer er bij zit.Leroy Fer natuurlijk.
Laat die buitenspelers maar zitten...
Heeft Blind serieus gedacht aan Babel?
.
Op een gegeven moment kom je bij die categorie uit als je Robben, Berghuis, El Ghazi en Lens niet kunt oproepen.Heeft Blind serieus gedacht aan Babel?
Mocht dit echt waar zijn, dan moet Danny B. echt in hechtenis worden genomen.
Op een gegeven moment kom je bij die categorie uit als je Robben, Berghuis, El Ghazi en Lens niet kunt oproepen.
El Ghazi speelt nog minder dan Memphis, Siem de Jong, van Persie en Babel. Als je die selecteert krijg je als bondscoach ook terecht gezeur daarover. De volgende categorie is inderdaad Idrissi.El Ghazi is ook geblesseerd? Ik zou nog eerder Van Persie of Idrissi erbij halen. Maar het is sowieso allemaal armoedig.
El Ghazi speelt nog minder dan Memphis, Siem de Jong, van Persie en Babel. Als je die selecteert krijg je als bondscoach ook terecht gezeur daarover. De volgende categorie is inderdaad Idrissi.
Afgelopen maand niet. Leuk dat El Ghazi in augustus veel minuten gemaakt heeft, maar in september heeft ie amper mee mogen doen.Leuke stelling, maar El Ghazi heeft meer gespeeld dan die 4 heren samen in de competitie. 267 minuten vs 259 minuten.
Hoe vaak ga je dit nu nog verkondigen?