Mochten ze de finale halen, dan spelen ze tegen Irak.Suriname gaat spelen tegen Bolivia
De andere halve finale gaat tussen Jamaica en Nieuw Caledonie. De winnaar daarvan neemt het in de finale op tegen DR Congo.
Mochten ze de finale halen, dan spelen ze tegen Irak.Suriname gaat spelen tegen Bolivia
Volgens mij mag dat niet, als Oekraïne thuis speelt tegen Polen mag dat volgens mij reglementair niet in Polen.Oekraine speelt haar wedstrijden toch in Polen? In het geval dat ze tegen Polen moeten dan spelen beiden een thuiswedstrijd.
Dat zal dan wel Boedapest wordenVolgens mij mag dat niet, als Oekraïne thuis speelt tegen Polen mag dat volgens mij reglementair niet in Polen.
Doet mij denken aan de goal van Dirk Kuyt tegen Heracles in de Kuip.![]()
12.696 Aufrufe · 3.700 Reaktionen | NO SCOTLAND NO PARTY WORLD CUP HERE WE COME 🏴🏴🏴🏴🏴🏴 | Scotland Uncovered
NO SCOTLAND NO PARTY WORLD CUP HERE WE COME 🏴🏴🏴🏴🏴🏴www.facebook.com
De stilte! Dat hoor je niet op tv
- YouTube
Profitez des vidéos et de la musique que vous aimez, mettez en ligne des contenus originaux, et partagez-les avec vos amis, vos proches et le monde entier.youtube.com
Geen wedstrijdcommentaar maar wel een leuke.Waar blijft McKallaster trouwens met een objectief, neutraal wedstrijdverslag?
Het is nu al 48 uur geleden. Of ligt hij nog steeds aan het infuus?