WK 2026

zwammy

Well-known member
We zijn van Hooligans die alleen maar met de Duitsers en Engelsen aan het vechten waren overgestapt naar de wortels. Voor het buitenland is dat in ieder geval beter

• Leuk
Waarderingen: JMD

erka

Well-known member
Ja helemaal mee eens. Ik zou ook best vaker naar Oranje willen als het tenminste om het voetbal ging. Ben in de jaren 90 ook nog wel eens geweest. Toen was de omslag al een beetje bezig. Vanaf Euro 2000 is het alleen maar feestpubliek.

Miramar

Well-known member
Dat Ajacieden en Feyenoorders fanatiek samen supporteren.
1464009206d79bebe70ed503bf6faef2.jpg

Jacco

Well-known member
Ookk bij popconcerten valt het me op dat veel publiek meer met elkaar aan het kletsen is dan bezig is met de artiest en de muziek.

• Leuk
Waarderingen: JMD

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Zou Schotland nu eindelijk eens de groepsfase gaan overleven op een eindtoernooi?
Als je ziet wat er in pot 4 zit, zou dit toch de beste kans ooit daarop moeten zijn. Maar goed, dit is Schotland, ik voorzie een scenario waarin er na knappe strijd gelijk gespeeld wordt tegen Argentinië en Duitsland, om er daarna alsnog uit te vliegen na een 3-0 nederlaag tegen Kaapverdië.

JMD

Well-known member
Waarbij het dan nog wel uitmaakt wie er in pot 4 zitten, als daar alsnog de PO-landen in gaan zitten dan kan je uit pot 4 ook zomaar Italië loten (mits die zich plaatsen natuurlijk) en kan je een groep krijgen met Argentinië, Colombia, Schotland, Italië...

Bovenaan