WK 2026

Mario

Well-known member
Forumleiding
Onzin natuurlijk, want dan hadden ze maar niet moeten verliezen. Ik ben wel van mening dat eerst onderling resultaat zou moeten tellen, maar dan moeten ze alsnog met 4-0 winnen.

Doelsaldo is leuk, maar als je zoals Nederland in een groep met Malta zit is het wel makkelijk scoren natuurlijk.

En ja, er gaan te weinig extra plaatsen naar Europa, maar dat is de FIFA met het winnen van zieltjes.

zwammy

Well-known member
Allemaal leuk en aardig. Tot er een keer een wk komt zonder italie Duitsland en engeland en met Swaziland Oeganda en de Seychellen. Dat levert de fifa zoveel geld in dat de regels wel weer veranderen

Mario

Well-known member
Forumleiding
Een derde keer het WK missen zou voor Italië natuurlijk ook wel een trauma zijn. Opvallend genoeg werden ze tussendoor wel Europees kampioen.

U.G.

Well-known member
Onzin natuurlijk, want dan hadden ze maar niet moeten verliezen. Ik ben wel van mening dat eerst onderling resultaat zou moeten tellen, maar dan moeten ze alsnog met 4-0 winnen.

Doelsaldo is leuk, maar als je zoals Nederland in een groep met Malta zit is het wel makkelijk scoren natuurlijk.

En ja, er gaan te weinig extra plaatsen naar Europa, maar dat is de FIFA met het winnen van zieltjes.

Gattuso heeft misschien wel een punt bij wat betreft de beste nummer 2, ze hebben zich immers goed hersteld van een uitglijder. En een uitglijder mag. Maar als je als voetballand Italië je straks via de play-offs nog steeds niet weet te plaatsen ( de halve finalisten gaan naar het WK ? ) moet je gewoon even niet mauwen. Of alleen intern dan.

Ik snap niet waarom ze Martinez hebben aangesteld, met Belgie heeft hij er toch ook niet alles uitgehaald.

Portugal wereldkampioen? Ik denk een beetje hetzelfde als Nederland ... waarschijnlijk nooit.

Ja, op papier hebben we een podiumplaats waardige selectie, dit is niet eens een gekleurde mening. Alleen op gras spelen we momenteel als een stel verwaande chicks. Dus ja. We’ll see.

Joost

Well-known member
Door de winst van Slowakije op Noord-Ierland gisteren is de WK droom van San Marino ook wel vervlogen.

Zij hadden alleen de play-offs kunnen halen wanneer Noord-Ierland 1e of 2e in de poule zou worden en dat lukt niet meer.
Er is nog wel een heel kleine kans maar dan moet Zweden alsnog 2e in hun poule worden en Roemenië ook, en vooral Zweden lijkt dusdanig de weg kwijt dat dit nauwelijks nog kan gebeuren.

Abubakari

Well-known member
Andorra daarentegen gaat wel naar het WK. Het had genoeg aan een 0-1 nederlaag om eerste in de groep te worden en 0-1 is wat het werd.

• Leuk
Waarderingen: JMD

ALenstra

Well-known member
Wat een merkwaardig eigen doelpunt van Slovenië, 0-2 voor Kosovo. En Griekenland zojuist op 3-0 tegen Schotland. En Wit Rusland maakt gelijk tegen Denemarken!

Mario

Well-known member
Forumleiding
Dick Advocaat moet terug naar Nederland ivm familie omstandigheden..Hij zal dus niet aanwezig zijn bij het beslissende duel in en tegen Jamaica. Het team heeft aangegeven te strijden voor het land, henzelf en de coach. Dat geeft extra motivatie lijkt mij

Dean Gorre en Cor Pot zullen de honeurs waarnemen in Kingston.

Bovenaan