gevegt
Well-known member
Genot!Dit is wel een aanrader voor liefhebbers van chaos.
Genot!Dit is wel een aanrader voor liefhebbers van chaos.
Hij fluit eerst voor hoog been en daarna is er nog een elleboog.Dat is een strafschop.
En hij geeft uiteindelijk niks, maar de overtreder krijgt wel geel….Hij fluit eerst voor hoog been en daarna is er nog een elleboog.
Ben wel benieuwd hoeveel minuten we nu nog krijgen.
Voor een duel op neutraal terrein waarin het gastland niet meedoet vind ik er trouwens best wel wat mensen zittenDe buffervakken zijn wel heel breed.
De scheids is geïnformeerd hoeveel geld er voor hem was als dit 1-0 zou blijvenHet heeft alleen al in die 11 minuten zeker zes minuten stilgelegen 🤣
Waarschijnlijk wegens protesteren.En hij geeft uiteindelijk niks, maar de overtreder krijgt wel geel….
Protesteren terwijl je de situatie meekrijgt… apartWaarschijnlijk wegens protesteren.
Ik ben wel benieuwd naar het verhaal van de coaches van Indonesië. Dat kan een mooi boek worden.
Allemaal gelukzoekers die gedwongen in het stadion zitten. Over een half uurtje moeten ze weer aan het werk.Voor een duel op neutraal terrein waarin het gastland niet meedoet vind ik er trouwens best wel wat mensen zitten
HahahAllemaal gelukzoekers die gedwongen in het stadion zitten. Over een half uurtje moeten ze weer aan het werk.
Dat waren de managers en ceo's van het uitzendbureau.Hahah
het zou me in dit soort landen niet verbazen, maar daar zagen de bezoekers er iets te weldoorvoed voor uit…
Haha, minimaal drie goede grappen in een paar seconden.We hadden de 3-1 van de Schotten nog tegoed!
- YouTube
Profitez des vidéos et de la musique que vous aimez, mettez en ligne des contenus originaux, et partagez-les avec vos amis, vos proches et le monde entier.www.youtube.com
Irak was er in 1986 bij, destijds was het in oorlog met Iran. In het Panini boek stonden er allemaal stippellijntjes bij de geboorteplaats van de spelersIrak moet dus dinsdag winnen om naar het wk te gaan.
even later 1-1, maar vlak daarna maakt Faeroer de 2-1...Met nog 10 minuten te gaan staat Faeröer met 1-0 voor tegen Tsjechië.