WK 2026

erka

Well-known member
Moldavië moet trouwens wel de allerzwakste ploeg van Europa zijn volgens mij. Als je kijkt wat voor goals die tegen krijgen tegen Noorwegen. Dat slaat ook nergens op.

U.G.

Well-known member
Zijn ze nu al zeker dan? Want bij livescore staat er “volgende ronde” bij.
Bekijk bijlage 762460

Nee nog niet zeker. Maar met deze buffer en nog 2 wedstrijden te gaan, waarvan de laatste een thuiswedstrijd tegen Swaziland is, …nee, ik durf te stellen dat deze naar het WK gaan.

Portugal is ondertussen trouwens lekker bezig maar niet heus, wat een ongeïnspireerde bende…

U.G.

Well-known member
Het is toch nog goed gekomen voor Portugal.
Gefeliciteerd U.G.!

Ja dankjewel, ook al heb ik er zelf bar weinig voor hoeven doen. behalve dan mezelf ergeren aan van alles en nog wat 😊 Nee het viel me niet mee, ik heb me ook niet laten misleiden van het joga bonito laatst tegen Armenië, want ja Armenië. Te veel ongestraft willen freewheelen, het omschakelen blijft wel buitengewoon goed maar het tempo bij balcirculatie mag echt wel hoger. Maar goed het is en blijft wel een ijzersterk team.

gevegt

Well-known member
Ja dankjewel, ook al heb ik er zelf bar weinig voor hoeven doen. behalve dan mezelf ergeren aan van alles en nog wat 😊 Nee het viel me niet mee, ik heb me ook niet laten misleiden van het joga bonito laatst tegen Armenië, want ja Armenië. Te veel ongestraft willen freewheelen, het omschakelen blijft wel buitengewoon goed maar het tempo bij balcirculatie mag echt wel hoger. Maar goed het is en blijft wel een ijzersterk team.
Het lijkt Nederland wel. Veel goede spelers, lekker rustig aan doen, bijna verliezen maar toch op het nippertje de punten binnenhalen.

• Leuk
Waarderingen: U.G.

Abubakari

Well-known member
Nee nog niet zeker. Maar met deze buffer en nog 2 wedstrijden te gaan, waarvan de laatste een thuiswedstrijd tegen Swaziland is, …nee, ik durf te stellen dat deze naar het WK gaan.

Portugal is ondertussen trouwens lekker bezig maar niet heus, wat een ongeïnspireerde bende…
Okay, dat volgende ronde bij livescores is dus gewoon het WK. Ik dacht misschien moeten ze dan nog een ronde doorkomen, maar niet dus.

Bovenaan