Die keken natuurlijk allemaal op tv naar Kopenhagen-PSV en Feyenoord - PartizanWaarom zit het niet vol met inwoners van Doha die Solomon Eilanden - Cook Eilanden willen zien???
Als dit toernooi in Schotland was gespeeld, had ik er wel gezeten.Die keken natuurlijk allemaal op tv naar Kopenhagen-PSV en Feyenoord - Partizan
Ja ik ook idd... (als het in NL was dan... )Als dit toernooi in Schotland was gespeeld, had ik er wel gezeten.
Met een beetje mazzel kan je volgend seizoen gewoon weer naar PSVJa ik ook idd... (als het in NL was dan... )
Net zoals dat ik ooit nog naar de voorronde Champions League wil...
Ik bedoelde de prevoorronde...Met een beetje mazzel kan je volgend seizoen gewoon weer naar PSV
Weet ikIk bedoelde de prevoorronde...
1-0 vandaag, bij PNG - Nieuw CaledonieEen WK-kwalificatiewedstrijd in Oceanië die in 2-0 eindigt, wat een verrassing.
MonsterscoreNieuw-Zeeland had het ook knap lastig met Fiji, ze haalden het maar met 4-0.
Die zie ik niet winnen van de nummer 4 van de CONCACAF (waarschijnlijk Panama of Costa Rica)Als iedereen zich daar terugtrekt zien we straks gewoon de Solomon Eilanden of Tahiti terug op het WK 👍
Ik denk 2-0Die zie ik niet winnen van de nummer 4 van de CONCACAF (waarschijnlijk Panama of Costa Rica)