Die keken natuurlijk allemaal op tv naar Kopenhagen-PSV en Feyenoord - PartizanWaarom zit het niet vol met inwoners van Doha die Solomon Eilanden - Cook Eilanden willen zien???
Als dit toernooi in Schotland was gespeeld, had ik er wel gezeten.Die keken natuurlijk allemaal op tv naar Kopenhagen-PSV en Feyenoord - Partizan
Ja ik ook idd... (als het in NL was dan... )Als dit toernooi in Schotland was gespeeld, had ik er wel gezeten.![]()
Met een beetje mazzel kan je volgend seizoen gewoon weer naar PSVJa ik ook idd... (als het in NL was dan... )
Net zoals dat ik ooit nog naar de voorronde Champions League wil...![]()
Ik bedoelde de prevoorronde...Met een beetje mazzel kan je volgend seizoen gewoon weer naar PSV![]()
Weet ikIk bedoelde de prevoorronde...![]()
1-0 vandaag, bij PNG - Nieuw CaledonieEen WK-kwalificatiewedstrijd in Oceanië die in 2-0 eindigt, wat een verrassing.
MonsterscoreNieuw-Zeeland had het ook knap lastig met Fiji, ze haalden het maar met 4-0.
Die zie ik niet winnen van de nummer 4 van de CONCACAF (waarschijnlijk Panama of Costa Rica)Als iedereen zich daar terugtrekt zien we straks gewoon de Solomon Eilanden of Tahiti terug op het WK 👍
Ik denk 2-0Die zie ik niet winnen van de nummer 4 van de CONCACAF (waarschijnlijk Panama of Costa Rica)