WK 2022 in Qatar

Mario

Well-known member
Belangrijkste landentoernooi. Als we er in Qatar niet bij zijn, kunnen we ons daar op richten.
 

JMD

Well-known member
Hebben we dan ook niet de Nations League ter voorbereiding van EURO2024?
Ongetwijfeld ook ja. Voor het EK wordt dat ook een hele korte kwalificatie.

En verder zal men in 2023 wel iets langer doorgaan met de competitie. En aangezien seizoen 2021-2022 ook eerder klaar moet zijn (om een vroege start van 2022-2023 te faciliteren) ben je dus 3 seizoenen 'in de problemen'.
 

Batigoal

Well-known member
Ik ben al jaren stiekem fan van het toekomstige Al-Lusail Football Club met de schitterende thuishaven Lusail Iconic Stadium.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik ben al jaren stiekem fan van het toekomstige Al-Lusail Football Club met de schitterende thuishaven Lusail Iconic Stadium.

Ze hebben toch wat verkeerd gedaan in Almere. Je moet gewoon eerst een stadion bouwen & een club daar laten voetballen, de stad komt daarna wel.
 

Mario

Well-known member
Qatar moet minstens de kwartfinale kunnen halen, zeker gezien de gigantische voetbal historie en sterspelers die ze daar hebben.
 

Batigoal

Well-known member
Ik weet niet of het zo'n vaart gaat lopen. Van de afgelopen selectie zijn er van de 26 spelers 8 spelers niet geboren in Qatar, maar slechts ??n komt er niet uit een Arabisch land, de meesten uit Bahrein of Soedan. Niet echt de kwaliteitsboost die ze nodig hebben. De stroom Zuid-Amerikanen van tien jaar terug is langzaamaan allemaal gestopt met voetballen. Waaronder recordinternational en topscorer Sebastian Soria, geboren in Uruguay.
 

erka

Well-known member
Paar jaar terug werd Qatar 2e op het WK Handbal (ook in Qatar) met alleen maar geneutraliseerde spelers. Daar kregen ze vervolgens zoveel kritiek op dat Qatar nu zelf gestopt is met dit beleid. Dus zo'n vaart zal het niet lopen inderdaad.
 
Bovenaan