WK 2022 in Qatar

Maasveld

Well-known member
Lijkt mij ook niet, hierop staan potentieel boetes. Maar goed, het blijkt dat Qatar alles bepaalt waar normaal gesproken die FIFA dat deed. Moet je nagaan wat die Qatari hebben betaald dat de FIFA alles slikt. Infantilo woont ook al ruim een jaar in Qatar.
Ze zullen het ongetwijfeld wel ergens onder kunnen wegschrijven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

zwammy

Well-known member
Principes bij van Dijk eindigen bij een gele kaart. Het is zo'n farce. Maar goed, straks weer veilig zeiken over voetbal inside.
 

Mario

Well-known member
Gaan de Engelsen (Kane) deze vanmiddag wel dragen? Ik ben benieuwd hoe de andere Europese bonden hier mee om gaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De Polen gingen toch met een Oekraïne aanvoerdersband spelen? Mag dat wel van Infantilo?
 

Batigoal

Well-known member
Ik kan me eigenlijk best voorstellen dat je je spelers wilt onttrekken aan negatieve gevolgen (in dit geval gele kaarten) van het maken van het statement. Zij zijn namelijk niet de enigen die iets kunnen uitdragen. Je kunt er ook voor kiezen om de technische staf iets te laten dragen of de bondsbobo's die daadwerkelijk in contact komen met de bobo's van het land of nog beter, laat de afvaardiging van het kabinet maar eens een statement maken als ze de handjes schudden van de bewindslieden van Qatar.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik kan me eigenlijk best voorstellen dat je je spelers wilt onttrekken aan negatieve gevolgen (in dit geval gele kaarten) van het maken van het statement. Zij zijn namelijk niet de enigen die iets kunnen uitdragen. Je kunt er ook voor kiezen om de technische staf iets te laten dragen of de bondsbobo's die daadwerkelijk in contact komen met de bobo's van het land of nog beter, laat de afvaardiging van het kabinet maar eens een statement maken als ze de handjes schudden van de bewindslieden van Qatar.
Het gaat natuurlijk om impact naar buiten toe bij statements. De bobo's van de KNVB of het kabinet hebben natuurlijk geen enkele impact/betekenis als ze iets doen, of ze moeten er voor kiezen weg te blijven, maar dat doen ze niet. Je kunt Frans Hoek of Danny Blind die band om doen, maar dat zal ook weinig impact hebben. Je bereikt juist het meeste publiek als je nu die band wel draagt als speler en rechtstreeks op het veld een gele kaart ontvangt omdat je een bandje draagt. Maar ja, wat weegt zwaarder. Principes of een gele kaart? Precies een gele kaart dus.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zag dat de mascotte van het toernooi wil dat iedereen zichzelf is. Past dat One Love toch prima bij.

De enige manier waarop Oranje zich een beetje kan revancheren om die gele kaart dan minimaal tegen Qatar te incasseren als er hopelijk niks meer op het spel staat.
 

Mario

Well-known member
Het gaat natuurlijk om impact naar buiten toe bij statements. De bobo's van de KNVB of het kabinet hebben natuurlijk geen enkele impact/betekenis als ze iets doen, of ze moeten er voor kiezen weg te blijven, maar dat doen ze niet. Je kunt Frans Hoek of Danny Blind die band om doen, maar dat zal ook weinig impact hebben. Je bereikt juist het meeste publiek als je nu die band wel draagt als speler en rechtstreeks op het veld een gele kaart ontvangt omdat je een bandje draagt. Maar ja, wat weegt zwaarder. Principes of een gele kaart? Precies een gele kaart dus.
Logisch toch? Je komt als voetballer naar dit toernooi om te voetballen, niet om een politiek statement te maken. Die gele kaart weegt dus idd zwaarder.
 
Bovenaan