WK 2022 in Qatar

ALenstra

Well-known member
Volgens Sportschau heeft Qatar 450 fans uit 50 landen uitgenodigd om naar het WK te komen. Alle kosten worden vergoed en in ruil daarvoor moeten de supporters uiteraard zeer positief berichten op social media.
 

Hankie

Well-known member
Volgens Sportschau heeft Qatar 450 fans uit 50 landen uitgenodigd om naar het WK te komen. Alle kosten worden vergoed en in ruil daarvoor moeten de supporters uiteraard zeer positief berichten op social media.
Ben benieuwd wie Nederland vertegenwoordigd
 

ALenstra

Well-known member
Verder heeft de FIFA de 32 deelnemers opgeroepen om het over voetbal te hebben en niet over politiek en mensenrechten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het schijnt zo te zijn dat buitenlandss bouwvakkers op straat zijn gezet en dat supporters daar kunnen overnachten. Weet jij meer @ALenstra?
 

ALenstra

Well-known member
Jaja die geruchten heb ik ook allemaal gehoord. Maar volgens de emir van Qatar is het nepnieuws. Tijd dat we het over voetbal hebben!
 

Pascallovic

Well-known member
Frans Ferdinand doodgeschoten in Sarajevo, dat kon nog wel eens een dingetje gaan worden...
Ik denk dat ze er niks van leren en dat men over 49 jaar nog steeds hoogwaardigheidsbekleders (ik noem een president van de VS) in auto's zonder dak laat rijden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan