Ben benieuwd wie Nederland vertegenwoordigdVolgens Sportschau heeft Qatar 450 fans uit 50 landen uitgenodigd om naar het WK te komen. Alle kosten worden vergoed en in ruil daarvoor moeten de supporters uiteraard zeer positief berichten op social media.
Zal die tietenman wel weer zijn.Ben benieuwd wie Nederland vertegenwoordigd
Ik heb ook begrepen dat het WK is toegewezen Qatar, weten jullie daar meer over?
The Beatles zijn uit elkaar las ik laatst!Ik heb ook begrepen dat het WK is toegewezen Qatar, weten jullie daar meer over?
haha, fakenieuws !!11111!!1!!!11The Beatles zijn uit elkaar las ik laatst!
Net nu ze doorgebroken zijn? Zonde.The Beatles zijn uit elkaar las ik laatst!
Ik denk dat ze er niks van leren en dat men over 49 jaar nog steeds hoogwaardigheidsbekleders (ik noem een president van de VS) in auto's zonder dak laat rijden.Frans Ferdinand doodgeschoten in Sarajevo, dat kon nog wel eens een dingetje gaan worden...
voor ons niet hoor, we zijn toch neutraal.Frans Ferdinand doodgeschoten in Sarajevo, dat kon nog wel eens een dingetje gaan worden...
Gelukkig wel, die 80 jarige oorlog duurde best lang.voor ons niet hoor, we zijn toch neutraal.
Waar heb jij het over, welke 80 jarige oorlog?😵💫Gelukkig wel, die 80 jarige oorlog duurde best lang.