WK 2022 in Qatar

Max

Administrator
Forumleiding

Heb zonder het artikel te kunnen lezen, nu wel een goed beeld van welk volk hier dan uiteindelijk ja op zegt.

De inleidende woorden die je wel kan lezen geven eigenlijk de hierboven aangehaalde argumenten weer.

Iets meer duiding:

 
Laatst bewerkt:

Mario

Well-known member

Heb zonder het artikel te kunnen lezen, nu wel een goed beeld van welk volk hier dan uiteindelijk ja op zegt.
Geweldig toch? Het zal vast niet de bedoeling zijn dat die groot in beeld komt op de locale tv daar 😄
 

Pascallovic

Well-known member
Tietenman of Oranje-indiaan, je hebt de geschiedenisboeken met trots bereikt. Kunnen vele andere teletoeters niet zeggen.
 

Abubakari

Well-known member
Nou, de Oranje indiaan is wat mij betreft toch minder genant dan de tietenman. Ik hoop echt dat de tietenman geen kinderen heeft.
 

Abubakari

Well-known member
Je had ook nog de Oranje Generaal, die is inmiddels overleden.
In het harnas, hij kreeg op Schiphol in vol tenue een hartaanval terwijl hij de Olympische equipe uitzwaaide.
Die indiaan komt toch al jaren niet meer bij wedstrijden van Oranje?
Niet meer als indiaan, maar hij gaat nog wel. Maar niet naar Qatar, zijn vrouw is overleden en het lokte hem niet aan om in zijn eentje in Qatar te zitten.

Hoe ik dit allemaal weet? Stond deze week een interview met de Indiaan in het DVHN.
 

Makanaky

Well-known member
Gradje Hindriks, met kerst maakte hij altijd een show van z'n huis. We gingen elk jaar even in Emmermeer kijken of het nog gekker kon.
 
Bovenaan