Is er tegen die tijd 2 uur tijdverschil?
We kunnen gaan plannen...
Elke dag in de voorronde 4 duels dus, om 11.00, 14.00, 17.00 en 20.00 NL tijd... En steeds 4 dagen tussen 2 groepsduels.
Vanaf de 1/8 finales steeds 2 duels per dag, om 16.00 en 20.00. 1/2 finales om 20.00, finale + bronzen finale om 16.00.
Het is in de winter hè? Qatar heeft volgens mij geen zomertijd.Is er tegen die tijd 2 uur tijdverschil?
Goed dat je het zegt. Ik ga alvast snipperdagen regelen op mijn werk.Gaat er nog iemand heen?
Inderdaad ja, dat maakt het qua aanvangstijden nog dramatischer.Het is in de winter hè? Qatar heeft volgens mij geen zomertijd.
present!Gaat er nog iemand heen?
Misschien kunnen ze alle verongelukte arbeiders opzetten en zo al een paar vakken vullen.
Ja, gezellig met de oranje-karavaan door Irak en Saudi Arabië.Ja, verdorie. Al die deelnemende landen nemen toch supporters mee? Zeker vanuit Europa is dat goed te doen.
Ja, verdorie. Al die deelnemende landen nemen toch supporters mee? Zeker vanuit Europa is dat goed te doen.
Zo makkelijk is het niet te bereiken. Je zult toch echt moeten vliegen en bij zoveel belangstelling zullen die vluchten heel erg prijzig zijn.Die fans komen echt wel, let maar op. Zeker die van Oranje die naar een WK snakken. Komt allemaal goed.
Die fans komen echt wel, let maar op. Zeker die van Oranje die naar een WK snakken. Komt allemaal goed.
Je hoeft niet in Qatar te blijven. Je kunt ook buurlanden zoals Bahrein, Saudi-Arabië en de Verenigde Arabische Emiraten bezoeken. Genoeg te zien.
Vakantieland bij uitstek!Vergeet Jemen niet.
Vakantieland bij uitstek!
Doden komen in Jemen sneller dan ooit: 'Ik snap niet wat ons overkomt'
Slachtoffers van de oorlog, hongersnood en ziektes; het is niet altijd duidelijk waar iemand aan gestorven is. Jemen wordt de grootste humanitaire ramp ter wereld genoemd.www.google.com