BlauwVinger
Well-known member
Laatst bewerkt:
Die is zo te zien sinds het WK 2018 al nooit meer opgeroepen. Lijkt mij ook geen reële optie meer sinds zijn overgang naar toekomstig MLS-team St-Louis, waarvoor hij dit seizoen 4 wedstrijdjes keepte in het reserveteam, dat uitkomt op het 3e niveau.David von Ballmoos, prachtige naam.
Roman Bürki geen optie meer?
Toch heeft een Cillessen van de laatste 30 interlands er ook maar 5 meegedaan. Nederland heeft al jaren geen vaste doelman meer en onder de lat is het een tombola met iedere interlandperiode weer een ander tussen de palen. Dat tikt schijnbaar ook niet aan.Dat is het nadeel van één vaste doelman. Bij NL scoort Cillessen 63 interlands, Bijlow 6, Flekken 4, Pasveer 2 en Noppert 0. Laat je Cillessen thuis, dan zitten wij ook op slechts 12 interlands. Maar goed Van der Sar had 7 interlands gekeept voordat hij op het EK 1996 onder de lat stond. Die had natuurlijk voldoende Europese ervaring. Bijlow en Pasveer hebben ieder ook gewoon 22 Europese duels gespeeld.
Pfoe, die is wel ver weggezakt.Die is zo te zien sinds het WK 2018 al nooit meer opgeroepen. Lijkt mij ook geen reële optie meer sinds zijn overgang naar toekomstig MLS-team St-Louis, waarvoor hij dit seizoen 4 wedstrijdjes keepte in het reserveteam, dat uitkomt op het 3e niveau.
Dat zeg ik.Kameroen had wel op 1-0 moeten staan gezien de kansen, dus Zwitserland zal zo wel als eerste scoren.
Servië heeft de gave om eigenlijk altijd tegen te vallen.Ik heb het op de achtergrond aan staan, maar ik vind het tot dusverre geen onaardige 0-0. Kameroen had wel op 1-0 moeten staan gezien de kansen, dus Zwitserland zal zo wel als eerste scoren.
En inderdaad leuke groep, want van Servië verwacht ik gezien het spelersmateriaal ook wel wat.