WK 2022 in Qatar ; Groep C

erka

Well-known member
Mooi toernooi toen in 1986, jammer alleen dat Nederland er niet bij was.

Belgicaaaa! Jan, blijf kalm! Ik was toen 12 en ik heb dat WK heel intens beleefd ondanks dat Nederland niet meedeed. Weet nog heel veel.
 

Kielse Rat

Well-known member
Dat Denemarken een outsider is, dat laten ze ook nog niet zien. Zo zie je dat toernooien zich toch vaak anders ontwikkelen dan je vooraf verwacht. Neemt niet weg dat men er uiteindelijk wel door kan komen en wellicht in een later stadium alsnog weet te presteren.
Klopt, Spanje verloor dacht ik ook zijn openingswedstrijd op het WK 2010 en werden alsnog wereldkampioen. Maar tegen Mexico en Polen zullen de Argentijnen toch flink aan de bak mogen.
 

Abubakari

Well-known member
637bce8919cbf-805F4269-F735-4AB6-A400-FDFF9E20B8DD.jpeg

Die Hugo snapt dus ook niets van voetbal.
 

Batigoal

Well-known member
Argentinië wordt overal genoemd als één van de titelfavorieten, maar dat valt toch wel mee? Uiteraard een goeie selectie, maar toch niet per sé 1 van de titelfavorieten. Dat zal waarschijnlijk zo worden ingeschat vanwege de aanwezigheid van Messi.
Wat een kenner die @Batigoal!

Niet zo'n kenner die Hugo!

Maar serieus, helaas niets live kunnen zien van de dagwedstrijden gisteren, maar mooie stunt. Benieuwd of dit een eenmalig iets was of dat de Saoedi's ook de andere landen dwars kunnen zitten. De druk zit er in ieder geval gelijk op in deze groep.
 
Bovenaan