WK 2022 in Qatar ; Groep C

Batigoal

Well-known member
Lewandowski heeft zijn goal na een enorme blunder achterin bij de Saoedi's. Die hebben zat kansen gehad om deze te winnen, maar toch gaan ze verliezen van Polen.
 

Batigoal

Well-known member
Saudi Arabië is echt sterker dan ik had verwacht.
Kan ook in deze groep een hele interessante laatste ronde worden. Ik geef de Saoedi's best kans tegen Mexico, maar vanzelfsprekend moeten ze wat beter met hun kansen omgaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kan ook in deze groep een hele interessante laatste ronde worden. Ik geef de Saoedi's best kans tegen Mexico, maar vanzelfsprekend moeten ze wat beter met hun kansen omgaan.

Kan een hele interessante laatste speelronde worden. Vanavond ook nog een flinke pot natuurlijk!
 

Abubakari

Well-known member
Oh, dacht dat ie bij Mexico onomstreden was. Ook al geen Nico el SupérHero bij Argentinië, jammer.
 

Batigoal

Well-known member
Intens voetbalgevecht, maar nog geen grote kansen. Deze wedstrijd heeft een goal nodig om los te komen.
 

Pascallovic

Well-known member
Uiteindelijk wordt het dan op individuele klasse beslist. Mexico vooral aanvallend al 2 wedstrijden niks. Hoe Argentinie die 2 spaarzame momenten dan vandaag wel afmaakt, echt knap.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Raul

Well-known member
De technische staf van de Argentijnen is echt geweldig om te zien. Scaloni, Aimar, Samuel en Ayala als leiders. Die gun je dan ook de winst. Gisteren werd er op Scaloni en Aimar ingezoomd en beiden waren zichtbaar geëmotioneerd na de 2-0. Het was vooral Pablito Aimar met de bewondering van Messi die in 'tranen' was. Prachtig.

 
Bovenaan