WK 2022 in Qatar ; Groep A

leo1949

Well-known member
Zoals het er nu voorstaat ontlopen we Engeland en gaan we tegen Iran.
Misschien een wedstrijd met een hoop oud AZers.
 

Abubakari

Administrator
Forumleiding
In het matigste Oranje wat ik misschien wel ooit heb gezien, is Klaassen in mijn ogen de grootste minkukel van allemaal. En da's best knap.
Dat kan natuurlijk nooit, de grootste minkukel die in de top 10 mvp op dit wk staat.
 
Bovenaan