WK 2022 in Qatar ; Groep A

JFK

Well-known member
Ik kijk de wedstrijd op de ARD.
De vrouwelijke commentator is echt een ramp. Wat een afgrijselijke kutstem heeft dat mormel.
 

erka

Well-known member
Manmanmanman amateurs.
Zit me echt op te winden nu. Het kan niet lopen maar er gaat ook zoveel onnodig mis.
 

erka

Well-known member
Dit soort dingen bedoel ik. Balletjes over de zijlijn, ingooi zo naar de tegenstander.
 

erka

Well-known member
Ik zat eens even te denken maar als het gelijk blijft is Nederland volgens mij ook vrijwel zeker door.
 

Mario

Well-known member
Ik zat eens even te denken maar als het gelijk blijft is Nederland volgens mij ook vrijwel zeker door.
We spelen nog tegen Qatar, moet goed komen. Je maakt het je alleen lastig met eventueel Engeland in de achtste finales.
 

JMD

Well-known member
Ik zat eens even te denken maar als het gelijk blijft is Nederland volgens mij ook vrijwel zeker door.
En zelfs verlies is nog niet erg, want dit NL gaat Qatar echt wel verslaan en aangezien Senegal en Ecuador nog tegen elkaar moeten ben je dan zeker wel door... (tenzij je heel dik verliest vandaag)

Punt is wel natuurlijk dat je bij verlies naw 2e wordt en dan Engeland tegenkomt, en dat is echt een ploeg in vorm.
 

Batigoal

Well-known member
Dit duel laat wel weer zien waarom ik dat systeem met 5 verdedigers bij Oranje niks vind. Achterin is het ondanks mannetje meer totaal niet stabiel, opkomende backs van Ecuador worden totaal niet goed opgevangen en zorgen steeds voor gevaar, en van onze eigen backs kan er eentje (Blind) niet meer die rol van vleugelverdediger uitvoeren. Voorin lopen we lekker telkens de trechter in zonder enige breedte.
 

Abubakari

Well-known member
Twee slechte wedstrijden gespeeld, deze is wel heel slecht, die keeper van Ecuador hoeft niks te doen. Zorgen dat je op doelsaldo eerste blijft, anders is het na de achtste finale voorbij.
 

Batigoal

Well-known member
Dat is sneu, met het einde van Valencia wordt Ecuador behoorlijk onthoofd voor het restant van het WK.
 
Bovenaan