WK 2022 in Qatar ; Groep A

Susaa

Well-known member
De grootste kut is natuurlijk de Uber trage Daley Blind.
Als er gebikkeld moet worden heb je niets aan hem.
Ik heb me weer ouderwets lopen lopen ergeren aan die gast.

De rest was trouwens ook niet veel soeps, Hollandse mietjes die het afleggen tegen zuid Amerikaanse passie.
Ik weet ook niet ook niet hoe, maar er moet natuurlijk wel wat veranderd worden..
KLaassen, Koopmeinders zijn het ook niet...
En dan ook nog Focking Wout Weghorst inbrengen, hoe kom je er op ?
 

Friesland

Well-known member
Wel een leuk feitje dat ik gisteren op de Belg hoorde. Nederland en België blijven voorlopig de ploegen die het langst ongeslagen zijn in groepsfases op de WK. Laatste nederlaag was tegen België in 1994 en laatste van België was tegen de beroemde Al Owairan ook in 1994.
Zowel Nederland (2002 en 2018) als België (2006 en 2010) hebben sindsdien twee WK's gemist.
Brazilië is het langst ongeslagen, hun teller staat nu op 16 groepswedstrijden. Nederland staat op 15, België 13.
Met het gelijkspel van vandaag is er een einde gekomen aan de Nederlandse zegereeks in groepsfase (7).

Ander leuk feitje: als je de verlengingen en strafschoppenseries niet meerekent, is Nederland nu 16 WK-wedstrijden oprij ongeslagen (12 gewonnen, 4 gelijk), dat is volgens mij de langste reeks ooit van alle landen. Ik vond een reeks van 14 voor Duitsland, een reeks van 13 voor Brazilië en een reeks van 12 voor Italië. Die reeks van Brazilië is volgens mij de langste als je de verlenging (en strafschoppenseries) wel mee rekent. Na Nederland heeft Frankrijk de langst lopende reeks met 8. Als je de verlengingen wel meerekend, maar de strafschoppenseries niet, dan is de ongeslagen reeks van Nederland nu 9 (7 in Brazilië en de 2 van dit WK).
 

Abubakari

Well-known member
Cody Gakpo het enige lichtpuntje? Okay, prima goal gemaakt maar voor de rest toch ook gedeeld in de malaise? Je kunt toch niet de hele wedstrijd teren op dat ene moment?

Van Dijk is net als Bergwijn ook al wars van zelfkritiek. Gepikeerd als ie terechte kritiek krijgt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

gevegt

Well-known member
Cody Gakpo het enige lichtpuntje? Okay, prima goal gemaakt maar voor de rest toch ook gedeeld in de malaise? Je kunt toch niet de hele wedstrijd teren op dat ene moment?

Van Dijk is net als Bergwijn ook al wars van zelfkritiek. Gepikeerd als ie terechte kritiek krijgt.
De aanval werd niet eens 1x fatsoenlijk bereikt.
Wat mij vooral opviel dat Croky alleen op rechts speelde. Niet zijn sterkste kant en daardoor kwam er ook geen enkele goede aanval vanaf links.
 

JFK

Well-known member
Cody Gakpo het enige lichtpuntje? Okay, prima goal gemaakt maar voor de rest toch ook gedeeld in de malaise? Je kunt toch niet de hele wedstrijd teren op dat ene moment?
Gakpo wordt zo overdreven overhyped de laatste tijd.
Ja leuke voetballer hoor en een meer dan prima vent, maar er worden bedragen genoemd van 50 miljoen de laatste weken.
Schiet mij maar lek.
 

gevegt

Well-known member
Gakpo wordt zo overdreven overhyped de laatste tijd.
Ja leuke voetballer hoor en een meer dan prima vent, maar er worden bedragen genoemd van 50 miljoen de laatste weken.
Schiet mij maar lek.
Je loopt zoals gewoonlijk weer eens achter.
Koning Gapko is al 132 miljoen waard.
 

Makanaky

Well-known member
De hier eerder genoemde vergelijking met het Feyenoord van Advocaat vind ik wel treffend: ideeënloos, vreugdeloos en reactief.
 
Bovenaan