Pascallovic
Well-known member
Ik ga denk ik met mijn boycot van het WK beginnen.
Nee, de volgende wedstrijd moeten we tegen Frankrijk toch?Huh? Het toernooi was toch vrijdag al afgelopen?! Ik zag Feyenoord gisteren alweer voetballen.
Net als in 2014... En in 2010 tot de finale. Toen was overigens Nieuw Zeeland de enige ongeslagen ploeg...We zijn wel ongeslagen dit WK, dat kunnen meeste landen niet zeggen. Alleen Kroatië en Marokko tot op heden.
De laatste reguliere nederlaag was tegen Portugal in 2006, nu al 19 WK-wedstrijden ongeslagen in reguliere tijd. Tot aan de zege op Senegal deelden we het record (toen nog 14) met Duitsland (verdeeld over de WK's van 1966-70-74).Net als in 2014... En in 2010 tot de finale. Toen was overigens Nieuw Zeeland de enige ongeslagen ploeg...
Verlening, we verleenden altijd toegang voor de tegenstander…🤐Verlening of verlenging?
Tegenvaller voor Messi en de Argentijnen.Verrassend; Lahoz is naar huis gestuurd.
Daar is ie al lang en breed uit.
Tegenvaller voor Messi en de Argentijnen.
Er is ook (vrijwel) niemand die dat doet, Lahoz floot gewoon een idioot slechte wedstrijd. Met zijn handvol gele kaarten voor wisselspelers en leden van de technische staf. Ik geloof dat ie ook nog 67.000 keer geel heeft gegeven aan toeschouwers.Maar om die nou de schuld te geven van het verlies tegen Argentinië vind ik onterecht.
Dit klinkt bijna alsof we jou er neer kunnen zetten.Als je de Paardenmongool der Natie uitnodigt (Valentijntje dus) dan ligt de lat niet zo hoog. En ik denk dat Ed en Willem ook helemaal geen zin in die onzin hebben.
Dat vind ik leuker tegen Marokko In de finale.Hup Kroatië, hup rode kaart voor Messi, hup onterechte strafschop, hup huilende Argentijnen.