Er ontstaan nu toch rellen op deze livestream. Net kon een politieagent nog maar net op tijd de deur van het busje dichtgooien, voordat er een behoorlijke cobra ontplofte.
Er ontstaan nu toch rellen op deze livestream. Net kon een politieagent nog maar net op tijd de deur van het busje dichtgooien, voordat er een behoorlijke cobra ontplofte.
Ik was bij Marokko - Italië toen (Marokko won na strafschoppen), was vooral heel gezellig herinner ik me…Naar dat jeugd WK in 2005 ook gezellig tussen de jonge Marokkanen gestaan. Fantastische sfeer, maar toch uiteindelijk altijd een nasmaak. Ik geloof dat toen de stoeltjes in de Galgenwaard kapot waren. Al kunnen die geloof ik wel minder hebben dan De Kuip stoeltjes.
Ik was bij Marokko - Italië toen (Marokko won na strafschoppen), was vooral heel gezellig herinner ik me…
Daar was ik ook bij. Waar ik zat was het vooral gezellig.Ik was bij Marokko - Italië toen (Marokko won na strafschoppen), was vooral heel gezellig herinner ik me…
Ik kan altijd echt genieten van zijn penalty's.Kane vanaf de stip op gelijke hoogte! Het is weer een wedstrijd.
Ja echt prima penalties. Geen stomme hupjes ofzo, maar gewoon gericht hard schieten.Ik kan altijd echt genieten van zijn penalty's.
Gewoon hard!