Ik ook.Ik kan altijd echt genieten van zijn penalty's.
Gewoon hard!
Ik was bij Marokko-Nigeria, de halve finale die ze verloren. Laten we het erop houden dat ze iets emotioneler zijn dan de gemiddelde Nederlander.Gezellig nog twee keer dus.
Naar dat jeugd WK in 2005 ook gezellig tussen de jonge Marokkanen gestaan. Fantastische sfeer, maar toch uiteindelijk altijd een nasmaak. Ik geloof dat toen de stoeltjes in de Galgenwaard kapot waren. Al kunnen die geloof ik wel minder hebben dan De Kuip stoeltjes.
Dat was in Doetinchem toch? Ja, die liep flink uit de handIk was bij Marokko-Nigeria, de halve finale die ze verloren. Laten we het erop houden dat ze iets emotioneler zijn dan de gemiddelde Nederlander.
Het is gewoon kutvolk.Ik was bij Marokko-Nigeria, de halve finale die ze verloren. Laten we het erop houden dat ze iets emotioneler zijn dan de gemiddelde Nederlander.
Viel bij mij (ik zat op de lange zijde) mee, helemaal niks. Wel veel sfeer toen.Was dezelfde wedstrijd. Heel gezellig, veel stoeltjes stuk.
Viel bij mij (ik zat op de lange zijde) mee, helemaal niks. Wel veel sfeer toen.
Ach, daar kijken ze niet op een gesloopt stoeltje meer of minder...Ik zat op de Bunnik Side.
Kerkrade.Dat was in Doetinchem toch? Ja, die liep flink uit de hand
Lekkere blonde bimbo man!Ik peins er niet over!
Foto!Lekkere blonde bimbo man!
Helaas, de vrouwenhatende regisseur schakelde te snel.Foto!