WK 2022: de knock-outrondes

erka

Well-known member
Engeland en Nederland met penals moet wel een beetje in balans blijven natuurlijk.
 

Maasveld

Well-known member
Gezellig nog twee keer dus.

Naar dat jeugd WK in 2005 ook gezellig tussen de jonge Marokkanen gestaan. Fantastische sfeer, maar toch uiteindelijk altijd een nasmaak. Ik geloof dat toen de stoeltjes in de Galgenwaard kapot waren. Al kunnen die geloof ik wel minder hebben dan De Kuip stoeltjes.
Ik was bij Marokko-Nigeria, de halve finale die ze verloren. Laten we het erop houden dat ze iets emotioneler zijn dan de gemiddelde Nederlander.
 

U.G.

Well-known member
Van een Marokkaanse vriendin moet ik vanaf nu voor Marokko zijn. Van mij mogen ze winnen, maar eerlijk gezegd kunnen die resterende landen en überhaupt alle andere teams van mij de tering krijgen, en nu ook inclusief Portugal.

Mits per direct een nieuwe bondscoach wordt aangesteld ( en het wordt nog wat om die lul te ontslaan ) en iedereen eruit wordt geflikkerd op Joao Felix en Palhinha na en gewoon jong Portugal volledig doorselecteren en van scratch beginnen. Alleen dan ga ik misschien nog kijken. Maar voor nu aan alle sukkelhaters gefeliciteerd en veel plezier met de Portugal-vrije halve finales.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Huh? Het toernooi was toch vrijdag al afgelopen?! Ik zag Feyenoord gisteren alweer voetballen.
 
Bovenaan