WK 2022: de knock-outrondes

Mario

Well-known member
De sfeer bij de wedstrijden van Argentinie is wel geweldig. Het is aan Oranje om het stadion stil te krijgen.
 

Batigoal

Well-known member
Ik begreep dat de Argentijnen vooral bezig zijn met de halve finale tegen Brazilië en dat onderschatting nogal aanwezig is.
 

Maasveld

Well-known member
Ik begreep dat de Argentijnen vooral bezig zijn met de halve finale tegen Brazilië en dat onderschatting nogal aanwezig is.
Ik begreep dat Nederland alleen maar bezig is met Messi en dat onderschatting van de rest van het elftal nogal aanwezig is.
 
  • Leuk
Waarderingen: JFK

U.G.

Well-known member
Wat ik me dus al het hele WK afvraag, hoe komt het dat er zoveel supporters uit Latijns-Amerika op het WK zijn? Bij Argentinië, maar bijvoorbeeld ook Brazilië, Mexico, Ecuador. Echt veel.

Er wordt gezegd dat de bonden hun sponsoren, maar daar geloof ik niks van. Waarom zou je barrabravas willen exporteren ?

De meeste tickets zijn oa verkocht in de VS, ga er maar gewoon van uit dat de meeste Zuid-Amerikaanse supporters emigranten zijn van over de hele wereld, en je land bezoeken op een WK werkt bindend. Datzelfde geld ook voor die paar duizend Portugezen daar.

Ik was vlak na het WK 2014 in Natal en daar heeft Chili gespeeld, die sliepen gewoon massaal op het strand, dus ook nog eens superlow budget ook.
 

ALenstra

Well-known member
Er zijn toch altijd veel Argentijnen op het WK? In 2006 was ik in Gelsenkirchen bij Argentinie-Servie met bijna alleen maar Argentijnen.
 

Makanaky

Well-known member
In Qatar zetten ze ook hun tentjes op aldus Sjoerd Mossou in de Santos podcast. Overigens vinden de Argentijnen die om wat voor reden dan ook thuisgebleven zijn, dit toch wel een beetje 'rijkeluispubliek'.
 

Max

Administrator
Forumleiding
In Zuid Amerika gaat het maar over 1 ding, de halve finale Brazilië-Argentinië.
Wordt dus gewoon Nederland-Kroatië in de halve finale.

Doet mij denken aan AC Milan en Inter die de UEFA Cup finale van 2002 graag naar Milaan wilde verplaatsen, want dat was voor hen praktischer.
 
Bovenaan