De Wolf
Well-known member
Wat voor sport was het de afgelopen dagen dan?Eindelijk zie je eens voetbal
Wat voor sport was het de afgelopen dagen dan?Eindelijk zie je eens voetbal
SoccerWat voor sport was het de afgelopen dagen dan?
AnschlusstrefferHoppa!
Na de eerste 2x had ik het wel gezien inderdaad. 2 dansjes per doelpunt en dat 4x voor rust is een beetje overkill. Ook lef om juist met veel aanvallend ingestelde spelers (Neymar, Paqueta, Vinicius, Richarlison en Raphinha) te spelen. Wat een verschil met ploegen die toch vooral meer verdedigend denken. Alle spelers in de selectie hebben daar ook al speelminuten gehad, wat ook mooi is natuurlijk. Een collectief met klasse. Voor mij samen met Frankrijk de favorieten voor dit toernooi op basis qua spel.Die dansjes mogen ze achterwege laten, verder prima team.
Na de eerste 2x had ik het wel gezien inderdaad. 2 dansjes per doelpunt en dat 4x voor rust is een beetje overkill. Ook lef om juist met veel aanvallend ingestelde spelers (Neymar, Paqueta, Vinicius, Richarlison en Raphinha) te spelen. Wat een verschil met ploegen die toch vooral meer verdedigend denken. Alle spelers in de selectie hebben daar ook al speelminuten gehad, wat ook mooi is natuurlijk. Een collectief met klasse. Voor mij samen met Frankrijk de favorieten voor dit toernooi op basis qua spel.