WK 2022: de knock-outrondes

Pascallovic

Well-known member
In Madrid kan er meer kapot.
Ben in de afgelopen 5 jaar meerdere keren in Madrid geweest, maar zou niet weten wat er precies meer kapot kan dan in een willekeurige Nederlandse stad. Valt weinig bijzonders te zien en dus te slopen bij ongeregeldheden.
 

zwammy

Well-known member
Ja, maar dit is geen overheid.
Toen er bij de corona demonstraties ook opgeroepen werd om te slopen hebben voetbalclubs in eigen stad dit ook gedaan. Prima dat er steden zijn die het goed vinden dat ze gesloopt worden maar er zijn ook steden die dit niet goed vinden. Dan krijg je zo iets dus.
 

Jef400

Well-known member
Het verschil in Amsterdam is in ieder geval dat de gemiddelde Amsterdammer niet echt van het Mercatorplein wakker ligt laat staan, de gemiddelde Ajax hooligan. In Madrid kan er meer kapot.
Dan moeten we er maar geen Feyenoorders heen sturen.
 

Raul

Well-known member
Madrid is fantastisch.

Wedstrijd: Die Marokkanen zijn behoorlijk fel aan het verdedigen. Met Amrabat als leider.
 

Pascallovic

Well-known member
Prachtig. Nog een weekendje met vrouwlief geweest voordat zij mijn vrouw werd. Ik vond Madrid wel een leuke stad voor een weekendje weg.
Voor 1x een weekendje van 2 dagen wel. Ben er nu met Ajax incluis Getafe wel 3 of 4x geweest. Had het na de 1e keer 3 dagen wel gezien.
 

Max

Administrator
Forumleiding
5 meter buitenspel, maar toch de situatie uitspelen om alsnog te vlaggen daarna.

Er zijn toch inderdaad grenzen. Wat als daar dan nog een blessure situatie uitkomt. Of er ontstaat weer een nieuwe aanval zoals eerder dit seizoen bij PSV…
 

Pascallovic

Well-known member
Wat ik bij Spanje toch vaak mis is urgentie in het spel. Het is rondtikken om het rondtikken en er gebeurd niks. Voorhoede nodigt ook niet uit tot urgentie, want er loopt toch geen spits die loert op afvallende balletjes of voorzetten. Niet dat Marokko iets doet. Dat is gewoon tegenhouden voorlopig.
 
Bovenaan