Willem II topic

Unregistere

Well-known member
Willem II heeft nu al een duo van Bayern München vastgelegd voor komend seizoen. Kwasi Wriedt (spits, 25 jaar) en Derrick Köhn (linksback, 20 jaar) melden zich in de zomer in Tilburg. Wriedt heeft er dit seizoen 13 ingeprikt in 21 duels in de 3. Bundesliga met Bayern München II. Beide spelers hebben Ghanese roots, zijn geboren in Hamburg en tekenden bij Willem II tot medio 2023.
 

Batigoal

Well-known member
Klinkt als goede deals. Die Wriedt is wel een apart geval. Eigenlijk te goed voor een tweede team, stond ook een paar keer in de belangstelling van clubs uit Engeland en de Bundesliga. Zou in principe dus wel een goeie aanwinst voor de Eredivisie moeten zijn.
 

Unregistere

Well-known member
Klinkt als goede deals. Die Wriedt is wel een apart geval. Eigenlijk te goed voor een tweede team, stond ook een paar keer in de belangstelling van clubs uit Engeland en de Bundesliga. Zou in principe dus wel een goeie aanwinst voor de Eredivisie moeten zijn.

Nu al de 'geheimtipp' voor de VK League 2020/21 dus!
 

Joost

Well-known member
Klinkt als goede deals. Die Wriedt is wel een apart geval. Eigenlijk te goed voor een tweede team, stond ook een paar keer in de belangstelling van clubs uit Engeland en de Bundesliga. Zou in principe dus wel een goeie aanwinst voor de Eredivisie moeten zijn.
Heeft er 13 in liggen in 21 duels in 3. Liga. Dat is echt heel goed.
 

Atreides

Well-known member
Ik vond met name het team van Co Adriaanse heel leuk. Lekker met zijn allen hyperaanvallend kamikaze voetbal spelen én toch succes hebben.

Als ik dan een speler moet noemen vond ik Bombarda wel geinig. A-typische topsporter met zijn dikke kont en doorbraak vanuit de amateurs. Qua sympathie factor helpt het ook wel dat Bombarda doorbrak bij Groningen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Tom Caluwé. Die hebben wij,nog getroffen tijdens een bezoekje aan Mechelen.

Ik ga voor Mark Schenning. Bleek ineens in de spits te kunnen spelen in de CL. Dat had nienand verwacht denk ik.
 

Batigoal

Well-known member
Doelman Timo Wellenreuther vertrekt hoogstwaarschijnlijk naar Anderlecht. Hij dacht dat zijn transfervrije overstap in kannen en kruiken was, maar omdat hij vergeten was voor 1 mei om zijn contract op te zeggen benutte Willem II de optie om zijn contract met 1 jaar te verlengen, waardoor beide clubs er nog uit moeten komen over een transfersom.
 

Batigoal

Well-known member
Willem II haalt Ole Romeny van NEC met dezelfde constructie als vorig jaar met Trésor. Uitstekend gehandeld weer van de Tilburgers. Goedkoop een wisselvallige, maar zeer getalenteerde speler halen en nu alvast een aankoopoptie die vast goedkoper is dan wanneer ze met NEC onderhandelen als Romeny een goed seizoen heeft gedraaid.
 

Batigoal

Well-known member
Elton Kabangu is na 3 maanden afwezigheid vanwege corona terug op het trainingsveld bij Willem II. De 22-jarige buitenspeler heeft zelfs op de IC gelegen.
 
Bovenaan