Hankie
Well-known member
3,2 miljoen voor een half jaar contract. Me dunkt lage som
Maar wel eenzijdige optie van de club.
3,2 miljoen voor een half jaar contract. Me dunkt lage som
Maar wel eenzijdige optie van de club.
Gaan we er zondag met 3-0 vanaf ipv 3-0 :duim:
.
Of dit de droomtransfer van Fran Sol is betwijfel ik. Halfjaartje meer geduld en volgens mij kun je dan best bij Legan?s, Eibar, Getafe of dat soort ploegen terecht.
Armenteros scoort minder, maar daar heb je voetballend wat meer aan. Geen onaardig vervanger, maar volgens mij heeft Willem II weinig spelers die nu veel meer gaan scoren, dus dat kan een probleem worden.
Volgens mij hoef je niet meer op Sol te rekenen. Zag vanmorgen iets voorbij komen dat het definitief was.
Gracie!
Ene Marios Vrousai wordt gehuurd van Olympiakos en ene Vangelis Pavlidis wordt gehuurd van Bochum.
Willem II heeft tevens een optie tot koop bedongen, waardoor ze Pavlidis komende zomer voor een bepaald bedrag definitief kunnen overnemen van Bochum.
Pavlidis werd in heel het kalenderjaar 2018 door Bochum al uitgeleend aan Borussia Dortmund II, dat uitkomt in de Regionalliga West, het vierde niveau in Duitsland.
De 1,86 meter lange aanvalsleider speelde in totaal 34 offici?le wedstrijden in het tweede elftal van 'Der Borussen'. Hij maakte daarin zeven doelpunten en leverde vier assists.
Ze gaan het op z'n Grieks doen!
Ik denk dat heel wat ploegen uit het rechterrijtje die een spits zoeken jaloers kijken naar campingteam Emmen dat zomaar eventjes Michael de Leeuw vastlegt.