Willem II topic

Batigoal

Well-known member
Armenteros scoort minder, maar daar heb je voetballend wat meer aan. Geen onaardig vervanger, maar volgens mij heeft Willem II weinig spelers die nu veel meer gaan scoren, dus dat kan een probleem worden.

Of dit de droomtransfer van Fran Sol is betwijfel ik. Halfjaartje meer geduld en volgens mij kun je dan best bij Legan?s, Eibar, Getafe of dat soort ploegen terecht.
 

Hankie

Well-known member
.

Of dit de droomtransfer van Fran Sol is betwijfel ik. Halfjaartje meer geduld en volgens mij kun je dan best bij Legan?s, Eibar, Getafe of dat soort ploegen terecht.

Gaf hij aan van wel omdat hij de financi?le toekomst van zijn gezin kan veilig stellen.
 

Atreides

Well-known member
Armenteros scoort minder, maar daar heb je voetballend wat meer aan. Geen onaardig vervanger, maar volgens mij heeft Willem II weinig spelers die nu veel meer gaan scoren, dus dat kan een probleem worden.

Kortom, die gaan dus ook gewoon onder Emmen eindigen.
 

Unregistere

Well-known member
Denk ik ook. De goals van Sol hebben een hoop verbloemd in het eerste deel van de competitie. Ben benieuwd wie die rol gaat overnemen...
 

Atreides

Well-known member
Ivm team van het jaar, is het al duidelijk per wanneer Sol vertrekt naar Kiev / niet meer speelt voor WillemII?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens mij hoef je niet meer op Sol te rekenen. Zag vanmorgen iets voorbij komen dat het definitief was.
 

Unregistere

Well-known member
Ze gaan het op z'n Grieks doen!

Ene Marios Vrousai wordt gehuurd van Olympiakos en ene Vaggelis Pavlidis wordt gehuurd van Bochum.
 
Laatst bewerkt:

Atreides

Well-known member
Ene Marios Vrousai wordt gehuurd van Olympiakos en ene Vangelis Pavlidis wordt gehuurd van Bochum.

Willem II heeft tevens een optie tot koop bedongen, waardoor ze Pavlidis komende zomer voor een bepaald bedrag definitief kunnen overnemen van Bochum.

Pavlidis werd in heel het kalenderjaar 2018 door Bochum al uitgeleend aan Borussia Dortmund II, dat uitkomt in de Regionalliga West, het vierde niveau in Duitsland.

De 1,86 meter lange aanvalsleider speelde in totaal 34 offici?le wedstrijden in het tweede elftal van 'Der Borussen'. Hij maakte daarin zeven doelpunten en leverde vier assists.

Misschien ben ik wat pessimistisch maar dat lijkt me wel een heel laag niveau.

https://www.transfermarkt.nl/vangelis-pavlidis/leistungsdaten/spieler/324503/plus/0?saison=ges


Ze gaan het op z'n Grieks doen!

Het lijkt erop dat de fans van WillemII gepakt worden van achteren zonder glijmiddel.
 

Batigoal

Well-known member
Ik denk dat heel wat ploegen uit het rechterrijtje die een spits zoeken jaloers kijken naar campingteam Emmen dat zomaar eventjes Michael de Leeuw vastlegt.
 

Atreides

Well-known member
Ik denk dat heel wat ploegen uit het rechterrijtje die een spits zoeken jaloers kijken naar campingteam Emmen dat zomaar eventjes Michael de Leeuw vastlegt.

Waarschijnlijk ook naar A. Janssen, Clavan, Bijl, Scherpen en vooral Dick Lukkien. Met een goede CV erbij kan Emmen prima in het linkerrijtje eindigen.
 
Bovenaan