Willem II topic

Deathprod

Active member
Er moet ook een nieuwe trainer komen na dit seizoen, want Van de Looi gaat er vandoor.

Dan is stemmen altijd een goed idee:

Poll: Wie moet de nieuwe trainer van Willem II worden?
[*]Ernest Faber
[*]Dogan Corneille
[*]Reinier Robbemond
[*]Hans van Arum
[*]Jean-Paul van Gastel
[*]Tom?s Gal?sek
[*]John Lammers
[*]Mark Schenning
[*]Joop Hiele
[*]Albert Stuivenberg
[*]Jack de Gier
[*]Yannick Ferrera
[*]Clarence Seedorf
[*]Dennis Bergkamp
[*]Wim Jonk
[*]Iemand anders, nl. (noem naam)
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]

Van de Looi per direct weg, dat zat er wel aan te komen natuurlijk.

'Hoewel de club in een statement duidelijk heeft aangegeven met mij door te willen gaan als hoofdtrainer, heb ik na indringende gesprekken in mijn omgeving toch besloten om per direct te stoppen als hoofdtrainer van Willem II'
 

JMD

Well-known member
Dat PSV zaterdag maar ruim mag winnen, anders gaan de supporters die per direct zijn ontslag eisten nog denken dat ze er verstand van hebben....
 

Pascallovic

Well-known member
Dat PSV zaterdag maar ruim mag winnen, anders gaan de supporters die per direct zijn ontslag eisten nog denken dat ze er verstand van hebben....
Gewoon terecht hoor. Het voetbal ziet er totaal niet uit. Zo'n lucky overwinning als tegen Roda JC thuis noem ik een incident.
 

Deathprod

Active member
Angst voor supporters of vertaal ik het dan verkeerd?

Ze gaan de komende 8 wedstrijden ook weer het geliefde 4-3-3-systeem van de supporters spelen. Die hebben daar blijkbaar nogal veel invloed. Peter Hyballa heeft zich overigens al aangeboden om het seizoen af te maken.
 

JMD

Well-known member
Ja, maar heb niet zoveel herinneringen aan het seizoen 1990/1991 dat ie er trainer was. Jij vast ook niet?
Ik een beetje...
Debuutseizoen van Earnie Stewart bij de Tricolores als ik het goed heb, maakte er toen best wel wat volgens mij.
 
Bovenaan