Willem II topic

Unregistere

Well-known member
Martin van Geel was toen nog gewoon speler. Kan je nagaan. Feskens, Sylla, Jansen, van Gastel, Dijkstra, Werdekker, Mutsaers, Veldman, Mallien, Laros. Die tijd.

Mark van der Velden, TC-lid bij mijn club, was toen ook selectiespeler. Speelde zelden overigens. Stewart was toen inderdaad erg goed.
 

Unregistere

Well-known member
DESTIL is terug als hoofdsponsor. Er wordt dus gebouwd aan de toekomst!

Verder is er gisteren geoefend tegen Dongen. De ploeg uit de derde divisie zondag hield het lang op 0-0, maar na drie goals voor rust werd het uiteindelijk 0-9. Doelpunten van Atakan Akkaynak (2), Daniel Crowley, Franske Sol, Jordy Croux, Pieter Bogaers, Asumah Abubakar, Freek Heerkens en Damil Dankerlui.

En de 20-jarige linksback James McGarry uit Nieuw-Zeeland is voor twee jaar vastgelegd. Komt over van Wellington Phoenix.

TD Joris Mathijsen is zeer blij: ,,We zijn erg blij met de komst van James. Het is een talentvolle jongen. En het is een Mc, een jongen met een goede mentaliteit dus. Dit is een kwaliteit van spelers uit Australi? en Nieuw-Zeeland. We zijn blij dat hij voor ons kiest om zich verder te ontwikkelen in Europa."
 

Atreides

Well-known member
Willem II gaat aanval versterken met ?zbiliz

Willem II probeert Aras ?zbiliz het komende seizoen te huren van Besiktas. De 28-jarige vleugelaanvaller traint vanaf maandag mee in Tilburg, terwijl de club bezig is om al het papierwerk in orde te maken.

?zbiliz komt uit de jeugdopleiding van Ajax, waar hij tussen 2010 en 2012 ook in het eerste elftal speelde, maar nooit ?cht doorbrak. Sinds zijn vertrek uit Amsterdam speelde de Armeens international voor Kuban Krasnodar, Spartak Moskou, Besiktas, Rayo Vallecano en Sheriff Tiraspol. Aan de laatste twee clubs werd hij verhuurd door Besiktas, waar hij ook dit seizoen niet op veel speeltijd hoefde te rekenen.

De Turkse club heeft hem nu dan ook toestemming gegeven om naar Tilburg af te reizen, mee te trainen bij de ploeg van Adrie Koster en in gesprek te gaan over een overstap. Het zou in eerste instantie gaan om een huurperiode van een jaar.

De laatste seizoenen kwam ?zbiliz, mede door een zware knieblessure, maar weinig in actie. Bij Willem II hoopt hij zijn loopbaan nieuw leven in te blazen. De aanvaller kwam op jonge leeftijd naar Nederland, maar heeft zijn roots in Armeni?. Voor dat land speelde hij ook al ruim dertig interlands. In 2009 riep Ajax hem nog uit tot het grootste talent van de jeugdopleiding.
https://www.vi.nl/nieuws/willem-ii-gaat-aanval-versterken-met-ozbiliz

Goede versterking. Opvallend veel grote clubs waar deze jongen onder contract heeft gestaan, zeker gezien zijn gebrek aan speelminuten. Is hij veel geblesseerd geweest?
 

Pascallovic

Well-known member
Gewoon een beperkte speler die in zijn hele carriere 1 leuk jaartje bij Krasnodar gespeeld heeft. Als ie goedkoop is qua salaris snap ik dat ze het proberen.

Zijn gebrek aan speeltijd is een combinatie van blessures en gebrek aan niveau. Na zijn eerste seizoen Spartak Moskou een kruisbandblessure opgelopen. Daarna nooit meer een serieuze serie aan wedstrijden gespeeld.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik las vorige week over een Braziliaan die zijn hele carri?re bij elkaar heeft gebluft. Nu kan deze jongen op zichzelf wel voetballen, maar Ajax en zijn status als international hebben hem wel aardig geholpen.
 

Batigoal

Well-known member
Ik las vorige week over een Braziliaan die zijn hele carri?re bij elkaar heeft gebluft. Nu kan deze jongen op zichzelf wel voetballen, maar Ajax en zijn status als international hebben hem wel aardig geholpen.

Mooi verhaal was dat ja. Gewoon jaren geen officieel duel gespeeld, maar wel bij een hele rits clubs een contract afgedwongen.

?zbiliz vond ik altijd nuttiger dan Ebecilio destijds. Wellicht dat hij in Tilburg weer een beetje zijn oude niveau kan bereiken.
 

Unregistere

Well-known member
?zbiliz vond ik altijd nuttiger dan Ebecilio destijds.

Echt? Voor mijn gevoel was dat precies andersom. ?zbiliz scoorde nooit, Ebecilio maakte tenminste nog een paar goals. Al was het allebei niet heel denderend en was ?zbiliz wel een sierlijkere voetballer.
 

Pascallovic

Well-known member
Echt? Voor mijn gevoel was dat precies andersom. ?zbiliz scoorde nooit, Ebecilio maakte tenminste nog een paar goals. Al was het allebei niet heel denderend en was ?zbiliz wel een sierlijkere voetballer.

Precies. Qua techniek was Ozbiliz weliswaar een paar klasse beter dan Ebecilio. Maar qua rendement had je veel meer aan Ebecilio.
 

Batigoal

Well-known member
Echt? Voor mijn gevoel was dat precies andersom. ?zbiliz scoorde nooit, Ebecilio maakte tenminste nog een paar goals. Al was het allebei niet heel denderend en was ?zbiliz wel een sierlijkere voetballer.

Mwah, het was beiden niet veel. Op die hattrick tegen Roda JC na viel dat rendement van Ebecilio toch ook tegen? Maar ik zag ?zbiliz liever voetballen.
 

Unregistere

Well-known member
Mwah, het was beiden niet veel. Op die hattrick tegen Roda JC na viel dat rendement van Ebecilio toch ook tegen? Maar ik zag ?zbiliz liever voetballen.

Nou ja, Ebecilio kwam nog tot negen competitiegoals, dat is in elk geval iets. Maar ook niet heel denderend uiteraard.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ja, Ebecilio kwam nog tot negen competitiegoals, dat is in elk geval iets. Maar ook niet heel denderend uiteraard.

Ik zie hier 9 goals in 38 competitiewedstrijden staan. Dat is toch wel meer dan iets gezien hij ongetwijfeld lang niet altijd de gehele wedstrijd zal hebben gespeeld. Houdt er verder een avontuurlijke carri?re op na. Oekra?ne, Azerbeijan, Rusland en nu Servi?. Zal eens bij zijn neefje die totaal niks om voetbal geeft eens informeren hoe het met Ebecilio gaat.
 

Batigoal

Well-known member
Willem II haalt ook Donis Avdijaj van Schalke, die vorig seizoen op huurbasis bij Roda JC speelde. Hij zou voor 2 jaar tekenen nadat zijn contract bij Schalke is ontbonden. Dat is geen verkeerde aanwinst.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Willem II schijnt dicht bij een akkoord te zijn met Vernon Anita. Da's wel een mooie transfer op het oog.
 

Batigoal

Well-known member
Willem II als resort voor gevallen voetballers heeft er weer een deelnemer bij: Renato Tapia wordt gehuurd van Feyenoord.

Franske Sol is op weg naar Dynamo Kyiv; hij traint al niet meer mee met de ploeg.
 

Atreides

Well-known member
Willem II als resort voor gevallen voetballers heeft er weer een deelnemer bij: Renato Tapia wordt gehuurd van Feyenoord.

Echt 'gevallen' kun je iemand die nooit geslaagd is toch niet noemen?

Franske Sol is op weg naar Dynamo Kyiv; hij traint al niet meer mee met de ploeg.

Voorlopig werkt WII niet mee aan de transfer, vermoedelijk vanwege lage transfersom.
 
Bovenaan