Willem II - PSV

Willem II - PSV


  • Totaal aantal stemmers
    7

zwammy

Well-known member
Weet niet of je de eerste helft gezien hebt (zal wel niet), maar PSV speelde gewoon goed. Alleen veel te lankmoedig. De ploeg was beter dan tegen Utrecht in de 1e helft (met Maher en Narsingh).
Beiden vallen op zijn zachtst gezegd voorlopig ook niet sterk in.

Ik heb heel de eerste helft gezien maar ik zag vooral hoe slecht II was. Kan niet zeggen dat ze goed speelden
 

JMD

Well-known member
PSV van 2005 was natuurlijk onvergelijkbaar beter, maar ik heb van PSV bij vlagen beter voetbal gezien dan van een Ajax en Feyenoord dit seizoen. Dat ziet iedereen.
Klopt. Nogmaals, dat maakt het zo frustrerend. PSV is beter dan Ajax en Feyenoord, dat bleek duidelijk in de toppers.

Maar toch staat Ajax op kop.
 

JMD

Well-known member
Steeds dat balletje terug en dan hoog op De Jong. Tsja, dan kan je het Narsingh, Pereiro en Maher ook niet kwalijk nemen dat ze niet in het duel komen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Klopt. Nogmaals, dat maakt het zo frustrerend. PSV is beter dan Ajax en Feyenoord, dat bleek duidelijk in de toppers.

Ik heb die pot niet gezien, want ik zat in Boekarest. Sinds dat duel vallen de puzzelstukjes bij Feyenoord op haar plaats en ik begreep verder dan Van Bronckhorst zo oerstom was om met Kazim te spelen en onze beste speler van het seizoen Karsdorp op de bank te zetten. Ik moet het nog zien dat PSV dit jaar wel in staat is om in De Kuip haar slag te slaan. Net zoals wij standaard in Eindhoven verliezen, doet PSV dat veelal in De Kuip.
 

JMD

Well-known member
Haha, dit is toch geen vrije trap voor Willem II? Braber duwt Isimat zo ongeveer omver in eerste instantie.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Haha, dit is toch geen vrije trap voor Willem II? Braber duwt Isimat zo ongeveer omver in eerste instantie.

Waar die 2-2 uit viel was ook zeer makkelijk gegeven. Om over die buitenspellucht aan de 0-1 nog maar te zwijgen.
 

JMD

Well-known member
Ik heb die pot niet gezien, want ik zat in Boekarest. Sinds dat duel vallen de puzzelstukjes bij Feyenoord op haar plaats en ik begreep verder dan Van Bronckhorst zo oerstom was om met Kazim te spelen en onze beste speler van het seizoen Karsdorp op de bank te zetten. Ik moet het nog zien dat PSV dit jaar wel in staat is om in De Kuip haar slag te slaan. Net zoals wij standaard in Eindhoven verliezen, doet PSV dat veelal in De Kuip.

Klopt, wij gaan niet winnen in de Kuip nee, maar PSV was tegen Feyenoord gewoon veel beter. En Feyenoord is ook nog steeds wisselvallig, heb ik eigenlijk alleen heel goed spelend gezien bij Heerenveen (1e helft), ik heb de bekerklassieker niet gezien. Heb toch wel het idee dat PSV beter is.
 

JMD

Well-known member
Bruma ook geel. Terecht.

Heb nou niet echt het idee dat PSV op zoek is naar de 2-3. Zie meer Willem II in de aanval.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Klopt, wij gaan niet winnen in de Kuip nee, maar PSV was tegen Feyenoord gewoon veel beter. En Feyenoord is ook nog steeds wisselvallig, heb ik eigenlijk alleen heel goed spelend gezien bij Heerenveen (1e helft), ik heb de bekerklassieker niet gezien. Heb toch wel het idee dat PSV beter is.

Zal gerust, maar dat kun je niet baseren op het onderlinge treffen.
 

JMD

Well-known member
Waar die 2-2 uit viel was ook zeer makkelijk gegeven. Om over die buitenspellucht aan de 0-1 nog maar te zwijgen.

Dus omdat PSV daar mazzel had mag ik verder op niks zeggen? Over die 0-1 heb ik ook wat gezegd.

Pereiro geel.
 

JMD

Well-known member
Hoop dat het voor Cocu na vanavond nu duidelijk is dat je Maher en Narsingh niet nodig hebt.
 

JMD

Well-known member
Maher.... Pfff....

Dan heeft De Jong de bal, komt niemand hem helpen...

Ik ben er zo verschrikkelijk klaar mee... Kan de commentaren wel weer raden van de PSV-ers. Doe er dan verdomme eens iets aan...
Slechts 2 minuten extra... Pfff..
 
Bovenaan