Willem II - PSV

Willem II - PSV


  • Totaal aantal stemmers
    7

JMD

Well-known member
Kun je JMD wel elke keer de gek aansteken als ie het onheil alweer aan ziet komen, hij heeft in tegenstelling tot jou wel telkens gelijk.

Ajax is gewoon degelijker, wint zijn wedstrijden ook vrijwel allemaal vrij simpel. Is typisch voor het Ajax onder de Boer, al 5 jaar weinig nederlagen of domme missers.
Precies. Eigenlijk was vorig seizoen de uitzondering voor Ajax, alhoewel ze anders ook geen kampioen waren geworden.

Volgende week wint Ajax nipt maar degelijk bij Zwolle, en heeft PSV het moeilijk tegen AZ...
 

JMD

Well-known member
Flikker toch ajb op met die vergelijking die helemaal mank gaat.
Denk je nu echt dat de spelers niet in de gaten hebben dat als je geen kampioen wordt volgend seizoen geen CL speelt?

Tuurlijk weten ze dat, alleen lijken ze het niet in de gaten te hebben.

En dan na afloop weer zo gespeeld voor zich uit staren vol vertwijfeling. Als je na de 0-1 gewoon doorspeelt sta je 0-3 voor bij rust, maar goed, de gedachten dwalen af naar een nieuwe tattoo, de nieuwe schoenen, of andere trivialiteiten. Ze denken er allemaal zo makkelijk over. Tegen United moeten ze scherp zijn en snappen ze dat ze niet de beste zijn, dus dat ze gefocust moeten zijn. Tegen Willem II druipt de arrogantie er vanaf. Net als eerder tegen Excelsior, De Graafschap, etc.. Dan kan je topwedstrijden winnen (Ajax, Feyenoord, United, Wolfsburg), maar kampioen word je tegen de kleintjes.
 

Abubakari

Well-known member
Precies. Eigenlijk was vorig seizoen de uitzondering voor Ajax, alhoewel ze anders ook geen kampioen waren geworden.

Volgende week wint Ajax nipt maar degelijk bij Zwolle, en heeft PSV het moeilijk tegen AZ...

Nee hoor, volgende week wint Ajax verrassend makkelijk bij PEC, 0-3, en klaagt Max dat iedereen het tegen Ajax laat lopen.
 

gevegt

Well-known member
Tuurlijk weten ze dat, alleen lijken ze het niet in de gaten te hebben.

En dan na afloop weer zo gespeeld voor zich uit staren vol vertwijfeling. Als je na de 0-1 gewoon doorspeelt sta je 0-3 voor bij rust, maar goed, de gedachten dwalen af naar een nieuwe tattoo, de nieuwe schoenen, of andere trivialiteiten. Ze denken er allemaal zo makkelijk over. Tegen United moeten ze scherp zijn en snappen ze dat ze niet de beste zijn, dus dat ze gefocust moeten zijn. Tegen Willem II druipt de arrogantie er vanaf. Net als eerder tegen Excelsior, De Graafschap, etc.. Dan kan je topwedstrijden winnen (Ajax, Feyenoord, United, Wolfsburg), maar kampioen word je tegen de kleintjes.

Na je posts over de top 2000 en nu weer, maak ik me echt zorgen over je. Zit je echt niet aan de waterpijp?
 

gevegt

Well-known member
Dictie schrijf je met ct, niet met een x...


Welk gedeelte ben je het niet mee eens dan?
Niet mijn dixie. Zoek het maar op.
Dat wij geen kampioen worden en dat dat ligt aan de instelling. Je gaat veel te veel uit van je eigen beleving.
 

inhethoekje

Active member
Dixie is de bijnaam voor de Geconfedereerde staten in de VS, als Southern Rock aanhanger kan ik dat jullie verzekeren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zit de Tafel van Kees te kijken. Zijn toch gewoon twee buitenspelgoals? Bij die tweede goal staat die buitenspel PSV-er recht voor ukkie Lamprou.
 

JMD

Well-known member
Ik zit de Tafel van Kees te kijken. Zijn toch gewoon twee buitenspelgoals? Bij die tweede goal staat die buitenspel PSV-er recht voor ukkie Lamprou.

Bij die eerste is het inderdaad (nipt) buitenspel, maar ik denk dat de grens niet vlagt omdat hij niet kan zien of de bal via De Jong of via een Willem-IIer komt.

Vwb die 2e weet ik nou niet meer wat de regels zijn, zijn zo vaak veranderd de laatste jaren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bij die eerste is het inderdaad (nipt) buitenspel, maar ik denk dat de grens niet vlagt omdat hij niet kan zien of de bal via De Jong of via een Willem-IIer komt.

De grensrechter stond goed, dus dat het buitenspel was had hij kunnen beoordelen. Het lastige was inderdaad via De Jong of de Willem II-er.

Vwb die 2e weet ik nou niet meer wat de regels zijn, zijn zo vaak veranderd de laatste jaren.

Ik geloof dat je niet actief mag zijn in het spel en niet actief het zicht van de doelman mag belemmeren. Dat laatste lijkt mij toch wel het geval als je recht voor de neus van de keeper gaat staan. Traint PSV hierop? Vorig seizoen maakte ze ook een goal met het belemmeren van het zicht van de keeper tegen Feyenoord.
 
Bovenaan