Wij gaan Europa in; Vitesse - SC Heerenveen; De return

Wij gaan Europa in; Vitesse - SC Heerenveen; De return


  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

Max

Administrator
Forumleiding
Meestal vind ik tattoos niks, maar die Mickey Mouse van Wallace is dan wel weer mooi.
 

Jozsef

New member
Wat een fenomeen zeg die Uth. Dat doen ze toch telkens weer goed hoor daar bij Heerenveen.
Lachwekkende pingel inderdaad, maar je zag de krachten toch al wegvloeien.
Vitesse had dit sowieso wel afgemaakt in de 2e helft. Die gasten waren veel fitter.
 

delmaestro

Well-known member
Aangezien binnen de club Vitesse niemand het zal doen, doe ik het bij deze maar: excuses aan Mark Uth en Heerenveen voor deze WALGELIJKE overtreding. Ik weet niet of ik de afgelopen drie jaar een zwaardere heb gezien op de Nederlandse velden.

Het doet niets aan af aan de overwinning, want het krachtsverschil en de uitslag zijn gewoon te groot na deze geweldige tweede helft. Natuurlijk had het een en ander wel anders gelopen als die rode kaart gewoon was gegeven, maar Vitesse was na de rust wel drie maatjes te groot voor Heerenveen. Leuk om te zien dat de reeks fraaie wedstrijden tussen Heerenveen en Vitesse met deze twee zeer vermakelijke potten is uitgebreid. Een passend einde van het seizoen lijkt me.
 
G

Gast

Guest
Aangezien binnen de club Vitesse niemand het zal doen, doe ik het bij deze maar: excuses aan Mark Uth en Heerenveen voor deze WALGELIJKE overtreding. Ik weet niet of ik de afgelopen drie jaar een zwaardere heb gezien op de Nederlandse velden.

Het doet niets aan af aan de overwinning, want het krachtsverschil en de uitslag zijn gewoon te groot na deze geweldige tweede helft. Natuurlijk had het een en ander wel anders gelopen als die rode kaart gewoon was gegeven, maar Vitesse was na de rust wel drie maatjes te groot voor Heerenveen. Leuk om te zien dat de reeks fraaie wedstrijden tussen Heerenveen en Vitesse met deze twee zeer vermakelijke potten is uitgebreid. Een passend einde van het seizoen lijkt me.

Sluit ik me helemaal bij aan. Ik ben in meerdere opzichten blij dat Labyad niet meer bij Vitesse speelt komend seizoen. Vandaag liet die weer eens zien waarom. En dat die eens in de pakweg 9 wedstrijden een beauty van een goal maakt doet daar niks aan af.

Al met al terecht gewonnen niet alleen vandaag maar ook de drie wedstrijden in de play-offs hiervoor. Bekroning op een bijna perfecte tweede seizoenshelft.

Vorig seizoen een perfecte eerste seizoenshelft, bijna herfstkampioen toen ware het niet dat ze toen dom gelijkspeelde bij Heracles. En daarna een drama tweede seizoenshelft. En dit seizoen precies andersom.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Gefeliciteerd trouwens, de playoff duurde 45 minuten te lang voor Heerenveen
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Allereerst, Vitesse was over twee duels sterker, dus op basis daarvan zijn ze terecht door naar Europa.

De manier waarop echter, slaat nergens op. Er staan verdomme 6 man rond dat veld en niemand die iets ziet. Traor? wordt na drie schwalbes beloond met een penalty, Pr?pper mag de scheids een duw geven en daarna tig overtredingen.

Heerenveen was tot de 2-2 bovenliggend. Daarna was het alleen Vitesse dat de klok sloeg.

Van harte met de overwinning Vitesse fans en succes in Europa.

Verder trots op dit Heerenveen. Zoveel kanjers vertrokken en dan er toch weer staan met zo'n jong ploegje.
Volgend seizoen wat doorselecteren en weer wat jong grut de kans geven.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De vorige ronde zat het mee met de arbitrage en nu tegen. It is all in the game PES5.
 

delmaestro

Well-known member
Ik heb zowel gisteren als donderdag enkele twijfelgevallen gezien m.b.t. overtredingen op Traor? binnen de 16. Ook bij deze waarbij hij uiteindelijk gegeven werd, had ik het idee dat je hem kon geven, en niet dat het zo duidelijk een schwalbe was. De grootste ophef ontstaat volgens mij doordat het moment zo vervelend was: Heerenveen stond met 1-2 voor. Als dit de 5-2 was geweest, hadden we het er nu niet meer over gehad.

Zowel Kuipers als Nijhuis floten niet hun beste wedstrijd. En inderdaad; Kuipers floot niet nadelig voor Heerenveen, en Nijhuis deed het precies andersom...
 

Mr. Wrong

New member
Sluit ik me helemaal bij aan. Ik ben in meerdere opzichten blij dat Labyad niet meer bij Vitesse speelt komend seizoen. Vandaag liet die weer eens zien waarom. En dat die eens in de pakweg 9 wedstrijden een beauty van een goal maakt doet daar niks aan af.

Ook ik sluit me erbij aan. En ook ik zal Labyad geen seconde missen. Hij snapt nog steeds niet dat voetbal een teamsport is. Laat ie lekker gaan tennissen, of zo.
 
Bovenaan