Wielrennen

Maasveld

Well-known member
De bubbel bij de Giro is een stuk minder goed dan die bij de Tour. Wat ook niet verrassend is. Maar wel erg jammer dat Kruijswijk niet meer mag opstappen.
Het virus waart sowieso ook meer rond dan een maand geleden natuurlijk.

Een Eurosport-presentatrice meldt dat Jumbo er ook in zijn geheel uitstapt.
 

Eef de Kip

Well-known member
Hoor het ook net, vraag me trouwens af of het nog wel mogelijk is om de Vuelta te rijden, je kunt er op wachten dat met de toegenomen besmettingen een bubbel wel erg lastig is.
 

de waan

Well-known member
Volgens zijn de cijfers in Italië ook nu nog lager dan vorige maand in Frankrijk.

Vuelta wordt een ander verhaal, die zie ik niet doorgaan.
 

Batigoal

Well-known member
Jos van Emden heeft in een interview in een podcast aangegeven dat er mensen van buiten in en uit de hotels lopen en er geregeld mensen van buiten de 'bubbel' aanschuiven bij het avondeten. Giro-baas Vegni gaf verder min of meer toe dat sommige renners vrienden en familie uitnodigen ondanks het verzoek om dit niet te doen. Niet bepaald een bubbel dus.
 

Eef de Kip

Well-known member
Nou daar ben je dan lekker mee als Kruijswijk zijnde. Maar ik weet natuurlijk ook niet hoe strikt hij is geweest.
 

de waan

Well-known member
Jos van Emden heeft in een interview in een podcast aangegeven dat er mensen van buiten in en uit de hotels lopen en er geregeld mensen van buiten de 'bubbel' aanschuiven bij het avondeten. Giro-baas Vegni gaf verder min of meer toe dat sommige renners vrienden en familie uitnodigen ondanks het verzoek om dit niet te doen. Niet bepaald een bubbel dus.

Dan kun je hier op wachten inderdaad.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Voor Kelderman is het echt een gouden kans om een grote ronde te winnen. Hij maakt van alle klassementsmannen de beste indruk.... Dus zal het gezien zijn carriere wel uitdraaien op een voortijdig einde van de Giro, dan wel dat hij zelf besmet raakt. Of ben ik nu te cynisch?
 

Batigoal

Well-known member
Nog een voorbeeld van de gebrekkige organisatie van de Giro. Ze laten 17 positief geteste motoragenten uit de E-Giro gewoon het hotel delen met onder meer Team Sunweb.
 

Maasveld

Well-known member
Van der Poel, Van Aert en een zeer sterke Flipje reden voorop met nog 35 kilometer te gaan, maar Flipje rijdt tegen een langzaam rijdende/stilstaande motor op. Einde koers voor hem.
 
Bovenaan