Wielrennen

Maasveld

Well-known member
Vergeet Almeida niet als klassementsrenner.
Die zie ik hier geen podium rijden. Hij heeft absoluut talent, maar kwam vandaag al duidelijk tekort ten opzichte van de grote meneren. Of hij moet het geluk hebben dat ze hem later ergens een keer teveel ruimte gaan geven.

Die val van Thomas, auw...
Het is nog een wonder dat hij de enige was die onderuit ging. Er vlogen daar wel meer bidons over het wegdek.
 

SanMark.

Well-known member
Ik denk ook dat Almeida aardig wat te kort gaat komen voor het podium.

Maar het gaat een heerlijke open Giro worden , want er is geen ploeg bij die echt de controle kan houden.
 

Maasveld

Well-known member
De eerste geruchten over het Tourparcours van komend jaar steken alweer de kop op. 70 a 80 km tijdrit en finishes op Mûr de Bretagne, Andorra en Col de Bargagui (laatste 5 kilometer bijna 10% gemiddeld).
 

SanMark.

Well-known member
70 a 80 kilometer is zeer veel. Dat zou mooi zijn. Waarschijnlijk ook wel wat TTT kilometer erbij dan.
 

JMD

Well-known member
De eerste geruchten over het Tourparcours van komend jaar steken alweer de kop op. 70 a 80 km tijdrit en finishes op Mûr de Bretagne, Andorra en Col de Bargagui (laatste 5 kilometer bijna 10% gemiddeld).
Mur de Bretagne was idd te verwachten, ze zijn 4 dagen in Bretagne, dan ben je toch wel gek als je die col niet aandoet.

Zou idd mooi zijn als er weer flink wat tijdritkilometers erbij zijn. Van mij mag ook sowieso weleens weer een echte lange tijdrit terugkomen (zeg maar zoals ze in de Induraintijd waren). En graag een ploegentijdrit terug, vind ik altijd mooi.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Spanje is kloten beeld zodra er regen valt of een berg beklommen wordt #Baskenland
 
Bovenaan