Die zie ik hier geen podium rijden. Hij heeft absoluut talent, maar kwam vandaag al duidelijk tekort ten opzichte van de grote meneren. Of hij moet het geluk hebben dat ze hem later ergens een keer teveel ruimte gaan geven.Vergeet Almeida niet als klassementsrenner.
Het is nog een wonder dat hij de enige was die onderuit ging. Er vlogen daar wel meer bidons over het wegdek.Die val van Thomas, auw...
Mur de Bretagne was idd te verwachten, ze zijn 4 dagen in Bretagne, dan ben je toch wel gek als je die col niet aandoet.De eerste geruchten over het Tourparcours van komend jaar steken alweer de kop op. 70 a 80 km tijdrit en finishes op Mûr de Bretagne, Andorra en Col de Bargagui (laatste 5 kilometer bijna 10% gemiddeld).
Wat een dramatische regie.
En een loslopende hond!Laag vliegende helikopters horen bij de Giro als de gele trui bij de Tour.
Dan moet er inderdaad wel een kilo of 10 af. Hij doet me heel erg denken aan Bradley Wiggins, al gaat hij wel al beter bergop dan de Brit in zijn beginjaren.Dat lijkt mij niet. Dan moet hij wel zeer veel afvallen.