Wielrennen

Maasveld

Well-known member
En niet met de allerbeste ploeg die ze op dit onderdeel kunnen opstellen, met twee sprinters, twee klimmers en dus slechts vier erkende hardrijders aan de start vandaag.

Alleen Theuns (snap ?berhaupt niet dat hij mee is) en Ten Dam heb je vrij weinig aan. De rest kan gewoon hard fietsen.
 

SanMark.

Well-known member
En niet met de allerbeste ploeg die ze op dit onderdeel kunnen opstellen, met twee sprinters, twee klimmers en dus slechts vier erkende hardrijders aan de start vandaag.

Ik denk dat Quick Step er nog onder duikt en dat ze dus vijfde worden. Op inderdaad een dikke 10 seconden van BMC. Dan doet Dumoulin zeer goede zaken voor het klassement.

Over het algemeen zijn sprinters zeer goede ploegentijdrijders.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Alleen Theuns (snap ?berhaupt niet dat hij mee is) en Ten Dam heb je vrij weinig aan. De rest kan gewoon hard fietsen.

Geschke is toch geen niet bepaald een wonder in tijdritten? Maar goed, natuurlijk is het een uitstekende ploeg. Anders finish je op zo'n parcours niet op 11 seconden van BMC.

Mooi ploegje wel, dat Sunweb. Ik kan me niet herinneren dat ze ooit negatief in het nieuws zijn geweest. Sfeer lijkt altijd goed, iedereen krijgt de kans om te doen waar hij goed in is en de resultaten zijn altijd steady.
 

gevegt

Well-known member
Geschke is toch geen niet bepaald een wonder in tijdritten? Maar goed, natuurlijk is het een uitstekende ploeg. Anders finish je op zo'n parcours niet op 11 seconden van BMC.

Mooi ploegje wel, dat Sunweb. Ik kan me niet herinneren dat ze ooit negatief in het nieuws zijn geweest. Sfeer lijkt altijd goed, iedereen krijgt de kans om te doen waar hij goed in is en de resultaten zijn altijd steady.

Een prima voorbeeld hoe een Duitse ploeg de pr doet.
 

Maasveld

Well-known member
Geschke is toch geen niet bepaald een wonder in tijdritten? Maar goed, natuurlijk is het een uitstekende ploeg. Anders finish je op zo'n parcours niet op 11 seconden van BMC.

Mooi ploegje wel, dat Sunweb. Ik kan me niet herinneren dat ze ooit negatief in het nieuws zijn geweest. Sfeer lijkt altijd goed, iedereen krijgt de kans om te doen waar hij goed in is en de resultaten zijn altijd steady.

Hij werd in Zwitserland nog 12de, waar hij onder andere Spilak en Porte klopte. Verder zijn Dumoulin, Haga, Kragh, Arndt en Matthews uitstekende tijdrijders.
Maar goed, inderdaad een prima prestatie. Gezien de wereldtitel weten ze natuurlijk ook wel wat ze doen op dit gebied.
 

JMD

Well-known member
Op de dag van Frankrijk - Belgi? gaat er een kopgroep weg met 2 Fransen en 2 Belgen. :) Na 45 minuten al 7,5 minuut voorsprong.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Grote valpartij voorin de groep. Gesink, Arndt en Benoot gezien. En een AG2R man ligt er slecht bij.
 

JMD

Well-known member
Wordt toch wel krap hoor... 20 sec met nog 3 km

Uran is weer bij het peloton.

De koplopers kunnen zich geen geklooi veroorloven in de laatste km, dan zijn ze er aan.
 

JMD

Well-known member
De grote rondes met 1 renner per ploeg minder zou het aantal valpartijen verminderen...
 

JMD

Well-known member
Kruijswijk lag er volgens Radio Tour de France ook bij, Gesink heeft zijn fiets aan Kruijswijk gegeven.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zat weer ingesloten. Daar gaat toch iets niet goed inderdaad.
Wordt overigens wel 4e, maar op een 'flinke' achterstand. (in sprinterstermen dan)

Maar volgens Dijkstra wordt hij knap 4e. Zucht, wat een vervelende vent is dat soms.
 
Bovenaan