Wielrennen

Batigoal

Well-known member
Grappig overigens dat interview met Bennett gisteren direct na de race. Doet niet bepaald zijn best om te verhullen dat hij er geen reet van gelooft dat het clean was.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik hou mij daar echt totaal niet mee bezig. Als je overal iets achter zoekt, verpest dat alleen het plezier van het kijken naar deze geweldige wedstrijden, zoals die van gisteren.

Ik hou me er doorgaans ook niet mee bezig, maar bij Froome en Sky kan ik niet anders. Teveel schimmig gedoe.
 

Friesland

Well-known member
Ik hou me er wel mee bezig, maar eigenlijk andersom. Ik geloof nog steeds dat vrijwel elke ploeg 'cheat' of in elk geval maximaal de grenzen opzoekt, alleen Sky gaat daarin het verst of het slimst.

Zo sta ik er eigenlijk ook in, maar dat is precies waarom ik mij er niet druk om maak. Ik maak mij in dit kader meer druk om de gezondheid van de sporters.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Pinot staat helemaal geparkeerd en gaat zo zijn podium verspelen. En zo te zien gaat hij zelfs uit de top-10 duikelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik hou me er doorgaans ook niet mee bezig, maar bij Froome en Sky kan ik niet anders. Teveel schimmig gedoe.

Ik begrijp dat iedereen niet de fiets op mag bij dat astma verhaaltje, maar Froome wel. Verder is het logisch dat je niks loslaat over voeding, maar wattage is een ander verhaal. Ik geloof Sky gewoon niet.
 

Friesland

Well-known member
Twee dagen geleden stonden ze nog in de top-10, maar vandaag komen Dennis, Pinot en Yates met een achterstand van ruim drie kwartier achter Nieve binnen...
 
Bovenaan