Wielrennen

Jamel

Administrator
Forumleiding
De voedingsexpert van SKY wordt genoemd als het meesterbrein achter de prestaties van Froome gisteren. Maar uiteraard wenst de beste man geen toelichting te geven op hoe hij dat dan gedaan heeft.

Verder is van iedere renner netjes een overzichtje beschikbaar van de wattages en dergelijke van gister. Behalve die van Froome.

En dat, m'n beste forumvrienden, is waarom ik een tyfushekel heb aan Froome en Sky en ik moet kotsen op zijn geloofwaardigheid.
 

Maasveld

Well-known member
De voedingsexpert van SKY wordt genoemd als het meesterbrein achter de prestaties van Froome gisteren. Maar uiteraard wenst de beste man geen toelichting te geven op hoe hij dat dan gedaan heeft.

Verder is van iedere renner netjes een overzichtje beschikbaar van de wattages en dergelijke van gister. Behalve die van Froome.

En dat, m'n beste forumvrienden, is waarom ik een tyfushekel heb aan Froome en Sky en ik moet kotsen op zijn geloofwaardigheid.
Dat de voedingsexpert geen openheid van zaken geeft is niet meer dan logisch. Dat de wattages niet "beschikbaar" zijn slaat inderdaad nergens op.
 

JMD

Well-known member
En dat, m'n beste forumvrienden, is waarom ik een tyfushekel heb aan Froome en Sky en ik moet kotsen op zijn geloofwaardigheid.
Als ik me goed herinner kwam Sky in 2010 de wielersport binnen met het idee om heel open te zijn als team, en 'brandschoon' te zijn. Daar is weinig van waargemaakt...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat de voedingsexpert geen openheid van zaken geeft is niet meer dan logisch. Dat de wattages niet "beschikbaar" zijn slaat inderdaad nergens op.

Nja, er zit in mijn beleving een hele wereld tussen volledige openheid en helemaal geen interviews geven. Dat Sky voor het laatste kiest, daar ben ik niet van gecharmeerd.
 

Miramar

Well-known member
De voedingsexpert van SKY wordt genoemd als het meesterbrein achter de prestaties van Froome gisteren. Maar uiteraard wenst de beste man geen toelichting te geven op hoe hij dat dan gedaan heeft.

Verder is van iedere renner netjes een overzichtje beschikbaar van de wattages en dergelijke van gister. Behalve die van Froome.

En dat, m'n beste forumvrienden, is waarom ik een tyfushekel heb aan Froome en Sky en ik moet kotsen op zijn geloofwaardigheid.
Ik zou alleen willen weten wat dat flesje vocht was dat Froome leegdronk. Hij moest het flesje speciaal openen met plasticje er omheen....
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat een gelul over Froome. Dumoulin reed net zo hard naar boven.

Het zijn niet de klimprestaties waar ik m'n twijfels over heb, maar over de stukken tussen de bergen in, waar hij harder reed dan Dumoulin, Pinot en Reichenbach samen. Hij heeft 80km lang een straf tempo kunnen handhaven in z'n eentje. Dat kan simpelweg niet.
 

gevegt

Well-known member
Het zijn niet de klimprestaties waar ik m'n twijfels over heb, maar over de stukken tussen de bergen in, waar hij harder reed dan Dumoulin, Pinot en Reichenbach samen. Hij heeft 80km lang een straf tempo kunnen handhaven in z'n eentje. Dat kan simpelweg niet.
Froome is 1 van de beste tijdrijders ter wereld, neem daarbij dat de groep van Dumoulin niet voluit ging en daalde als een oud wijf. Zo heel vreemd is het allemaal niet.
 

Friesland

Well-known member
De voedingsexpert van SKY wordt genoemd als het meesterbrein achter de prestaties van Froome gisteren. Maar uiteraard wenst de beste man geen toelichting te geven op hoe hij dat dan gedaan heeft.

Verder is van iedere renner netjes een overzichtje beschikbaar van de wattages en dergelijke van gister. Behalve die van Froome.

En dat, m'n beste forumvrienden, is waarom ik een tyfushekel heb aan Froome en Sky en ik moet kotsen op zijn geloofwaardigheid.

Ik hou mij daar echt totaal niet mee bezig. Als je overal iets achter zoekt, verpest dat alleen het plezier van het kijken naar deze geweldige wedstrijden, zoals die van gisteren.
 

erka

Well-known member
Ik hou me er wel mee bezig, maar eigenlijk andersom. Ik geloof nog steeds dat vrijwel elke ploeg 'cheat' of in elk geval maximaal de grenzen opzoekt, alleen Sky gaat daarin het verst of het slimst.
 
Bovenaan