Wielrennen

Batigoal

Well-known member
Bah, niks aan dit.

Nee, ik kan hier met de beste wil van de wereld niets leuks of bewonderenswaardig aan vinden. En dat heeft niks met Dumoulin te maken, want ik had Yates het roze gegund. Maar dit verpest voor mij de zin om morgen nog te kijken.
 

de waan

Well-known member
Je zou denken, normaal gesproken moet je voor zo'n inspanning als van vandaag een dag later betalen. Maar goed... normaal gesproken geldt niet bij Sky/Froome.
 

Maasveld

Well-known member
Nee, ik kan hier met de beste wil van de wereld niets leuks of bewonderenswaardig aan vinden. En dat heeft niks met Dumoulin te maken, want ik had Yates het roze gegund. Maar dit verpest voor mij de zin om morgen nog te kijken.
En groupe naar de laatste berg rijden en dan 2k voor de finish aanvallen is inderdaad veel leuker.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
80 kilometer helemaal alleen Tom Dumoulin en wat knechtjes op een hoop rijden. Het kan niet. Maar dat weten we in 2022 zeker :duim:
 

Ska P 187

Well-known member
Wat een gejank dat Froome wint, beetje sneu. Alleen maar omdat hij last van astma heeft.
Als je denkt dat er ook maar ??n andere renner is die schoon/schoner is dan ben je wel een hele domme lul.
Geniet gewoon van de race of ga iets anders doen.



Werken ofzo stelletje luie flikkers hier.
 

Ska P 187

Well-known member
Huilie huilie Hollanders en tegelijkertijd de grootste pillendraaiers ter wereld zijn.

Ja maar in Nederrrrrrrrland. Flikker lekker op.
 
Bovenaan