Reinoud
Well-known member
Hier niets te winnen en zeker niet ongunstig dat Jorgenson weer voor hem rijdt.Nou valt allaemaal wel mee.
Hier niets te winnen en zeker niet ongunstig dat Jorgenson weer voor hem rijdt.Nou valt allaemaal wel mee.
Mwah, Kuss en Yates kunnen nu nog een keer all out gaan.Wel dat ze die andere groep weer helemaal laten terugkomen. Aparte manier van koersen.
Nou die halen ze bij en zakt er meteen doorheen. Ik snap er echt niks van wat ze aan het doen zijn.Hier niets te winnen en zeker niet ongunstig dat Jorgenson weer voor hem rijdt.
Precies. Pogacar gewoon te sterk en voor mijn gevoel team Jumbo als geheel ook minder dan toen Vingegaard pogacar kraakte.Precies, ze hebben het geprobeerd maar Pogacar is gewoon te sterk. Kun je er allemaal tactische beschouwingen op los laten maar dat heeft weinig nut.
Dat zagen we idd in de tour, werd er steeds afgereden op de laatste of eennalaatste berg, en dan niet als pogacar of vingegaard hun duivels ontbonden maar al veel eerder…Martinez is een klimmer.
Ah sorry, ik was even vergeten dat er buiten de Tour helemaal geen wielerwedstrijden zijn.Dat zagen we idd in de tour, werd er steeds afgereden op de laatste of eennalaatste berg, en dan niet als pogacar of vingegaard hun duivels ontbonden maar al veel eerder…
Heeft ook nog 8 strafpunten gekregen in het bolletjesklassement omdat hij op de glandon vlak voor de top wel erg lang de bidon vasthield die uit de auto werd aangegeven…
En ik was even vergeten dat truien in tour blijkbaar behaald worden op basis van prestaties buiten de tour…Ah sorry, ik was even vergeten dat er buiten de Tour helemaal geen wielerwedstrijden zijn.