Wielrennen

Reinoud

Well-known member
Gisteren trouwens genoten van de KM van Hoogland, maar zeker ook van het halfuur na de prestatie. Schitterend om te volgen
 

JMD

Well-known member
En de Tourstart van 2025 lijkt in Lille plaats te gaan vinden, voor maar liefst 4 etappes in de regio Hauts-de-France (waar Lille onderdeel van uitmaakt).
ZAt er ook wel in dat het weer Frankrijk zou worden als startplaats van de Tour na Tourstarts in Kopenhagen (2022), Bilbao (2023) en Italië (2024).
En bevestigd. Tour 2025 start in Lille, eind november worden meer details bekend over de eerste etappes
 

Mommiej

Well-known member
Na Visma - Lease A Bike nu ook nieuwe sponsor bij de 2e Nederlandse wielerploeg die verder zal gaan als Team dsm-firmenich PostNL
 

Batigoal

Well-known member
Ik heb me daar altijd wel over verbaasd dat ze bij het wielrennen niet meer gebruik maken van vaste clubnamen. Snap dat het wielrennen een andere sport is waar je meer voor individuele renners bent, en dat er veel fusies en verdwijnende ploegen zijn, maar het creëeren van een clubcultuur en achterban kan ook echt wel voordelen hebben in deze sport lijkt me.
 

Mommiej

Well-known member
Het wordt uiteindelijk nog een ruildeal met Bora, waar Roglic die kant al eerder op ging voor einde contract, gebeurt nu andersom hetzelfde met de Belg Cian Uijtdebroeks.
 

Maasveld

Well-known member
Het wordt uiteindelijk nog een ruildeal met Bora, waar Roglic die kant al eerder op ging voor einde contract, gebeurt nu andersom hetzelfde met de Belg Cian Uijtdebroeks.
Bora betwist echter dat het einde contract is voor Uijtdebroeks. Dat wordt nog interessant.
 

Maasveld

Well-known member
Ik heb me daar altijd wel over verbaasd dat ze bij het wielrennen niet meer gebruik maken van vaste clubnamen. Snap dat het wielrennen een andere sport is waar je meer voor individuele renners bent, en dat er veel fusies en verdwijnende ploegen zijn, maar het creëeren van een clubcultuur en achterban kan ook echt wel voordelen hebben in deze sport lijkt me.
Visma-Lease a Bike gaat een poging wagen onder de naam "Yellow B."
 

Mommiej

Well-known member
Daar zijn vandaag dan wel weer paar procentjes bij gedaan, op parcours waar verschillen maken moeilijk is pakt die in nog geen half uur een minuut op Pidcock.
 

Mario

Well-known member
Bizar, maar vooral triest. Een week geleden stonden ze nog samen op kerstfoto met de kinderen.
 

JMD

Well-known member

Als dit klopt lijkt het opzet... Want anders stop je wel als iemand aan je deurklink hangt.
 
Bovenaan