Wielrennen

JMD

Well-known member
Jumbo doet weer een Gewissje
Daar moet ik idd de laatste tijd vaak aan denken (of een Mapei-tje (Parijs Roubaix 1996)). Van die ploegen weten we nu dat dat toen niet helemaal op een boterham met kaas ging... Ik hoop zo dat we over 10-15 jaar er niet achter komen dat Jumbo iets gebruikte wat niemand gebruikt.

Is er trouwens al een nieuwe sponsor, want Jumbo stopt toch? Of is dat pas in 2025?

Reinoud

Well-known member
Daar moet ik idd de laatste tijd vaak aan denken (of een Mapei-tje (Parijs Roubaix 1996)). Van die ploegen weten we nu dat dat toen niet helemaal op een boterham met kaas ging... Ik hoop zo dat we over 10-15 jaar er niet achter komen dat Jumbo iets gebruikte wat niemand gebruikt.

Is er trouwens al een nieuwe sponsor, want Jumbo stopt toch? Of is dat pas in 2025?
Geruchten gaan dat Saudi Arabië een rol gaat spelen. Ik hoop dat zo ontzettend niet

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wtf?

JMD

Well-known member
Dat is wel heel verrassend. En ook dat het artikel melding maakt dat het nodig is om tegen bv Ineos op te boksen. Aparte denktrant over een ploeg die net alle grote rondes gewonnen heeft... En Quick Step deed het toch ook niet slecht...

Bovenaan