Daar moet ik idd de laatste tijd vaak aan denken (of een Mapei-tje (Parijs Roubaix 1996)). Van die ploegen weten we nu dat dat toen niet helemaal op een boterham met kaas ging... Ik hoop zo dat we over 10-15 jaar er niet achter komen dat Jumbo iets gebruikte wat niemand gebruikt.Jumbo doet weer een Gewissje
Geruchten gaan dat Saudi Arabië een rol gaat spelen. Ik hoop dat zo ontzettend nietDaar moet ik idd de laatste tijd vaak aan denken (of een Mapei-tje (Parijs Roubaix 1996)). Van die ploegen weten we nu dat dat toen niet helemaal op een boterham met kaas ging... Ik hoop zo dat we over 10-15 jaar er niet achter komen dat Jumbo iets gebruikte wat niemand gebruikt.
Is er trouwens al een nieuwe sponsor, want Jumbo stopt toch? Of is dat pas in 2025?
Dat ellenboogje bij de aanval van Landa was veelzeggend.Vingegaard 👏🏻
Sorry!Het was vroeger toch gewoon elleboog?🙄
Hoppa!!Wout Poels is aan zijn 2de jeugd bezig.
Jumbo stopt na komend seizoen al zeker en eerder als er een nieuwe sponsor is.Voorsorteren op de terugtrekking van Jumbo als sponsor?
Dat zeg ik toch?Jumbo stopt na komend seizoen al zeker en eerder als er een nieuwe sponsor is.
Ja, dat was al bekend. Alleen waarom dan een fusie? Het team Jumbo kan toch zelf wel een sponsor vinden?Voorsorteren op de terugtrekking van Jumbo als sponsor?