Eef de Kip
Well-known member
“Ik vindt het niet verdiend als je sportief bent wacht je op wout”Kijk even bij hln.be
Een grotere verzameling kutkuikens ga je nergens anders vinden.
😂😂
“Ik vindt het niet verdiend als je sportief bent wacht je op wout”Kijk even bij hln.be
Het is bij de Belg constant "Wout" en "Remco".“Ik vindt het niet verdiend als je sportief bent wacht je op wout”
😂😂
Jep. Maar daar heeft men in Nederland ook een handje van met Verstappen...Het is bij de Belg constant "Wout" en "Remco".
Alsof ze vroeger met ze geknikkerd hebben.
Haha.Kijk even bij hln.be
Het is genieten hoorHaha.
Bedankt!
Vanaf de strook van Haveluy, met nog zo'n 105km te gaan.Vanaf welk moment moet ik de koers terugkijken? Of kan ik het met een samenvatting af 😅
Geen spijt vanVanaf de strook van Haveluy, met nog zo'n 105km te gaan.
Mooi! Daarvoor ging het ook al best hard, maar op die strook ging het bij de favorieten voor het eerst echt los met die versnelling van JV. Vanaf toen was het elke strook koers.Geen spijt van
Toch was finale Milaan San Remo makkelijker terugkijken 😅Mooi! Daarvoor ging het ook al best hard, maar op die strook ging het bij de favorieten voor het eerst echt los met die versnelling van JV. Vanaf toen was het elke strook koers.
Jep, vanaf Haveluy was het koers maar gek genoeg in de aanloop naar het Carrefour was er een tijd dat er relatief weinig gebeurde. Pas op het Carrefour (en de strook ervoor) ging het pas echt los.Mooi! Daarvoor ging het ook al best hard, maar op die strook ging het bij de favorieten voor het eerst echt los met die versnelling van JV. Vanaf toen was het elke strook koers.
MSR is de langste koers van het jaar (iets meer dan 300 km), maar is altijd het eenvoudigste terug te kijken, gewoon beginnen bij de beklimming van Poggio...Toch was finale Milaan San Remo makkelijker terugkijken 😅
Staat vooralsnog niet op de planning. Zijn eerstvolgende geplande koers is de Ronde van Zwitserland, als voorbereiding op de Tour.Gaat VdPoel nog Amstel Gold of LBL rijden?
Zijn dat soort zaken ook ergens op te zoeken (wie waar start?)Staat vooralsnog niet op de planning. Zijn eerstvolgende geplande koers is de Ronde van Zwitserland, als voorbereiding op de Tour.
Zijn dat soort zaken ook ergens op te zoeken (wie waar start?)
www.procyclingstats.comZijn dat soort zaken ook ergens op te zoeken (wie waar start?)