Evenepoel doet in Luik gewoon mee hoor.Een beetje jammer dat buiten Pogacar de echt grote namen er eigenlijk twee weken te vroeg mee stoppen.
Evenepoel doet in Luik gewoon mee hoor.Een beetje jammer dat buiten Pogacar de echt grote namen er eigenlijk twee weken te vroeg mee stoppen.
Pogacar is nog niet klaar.Vd Poel dus gewonnen
Nee, die gaat volgende week ook LBL winnen, en doet woensdag volgens mij ook mee aan de Waalse Pijl, die kan hij ook zomaar winnen.Pogacar is nog niet klaar.
Volgende week ben ik nog niet zo zeker van. Daar zal de hulp van de koersdirecteur niet zoals vandaag voor hem zijn, maar voor Evenepoel.Nee, die gaat volgende week ook LBL winnen, en doet woensdag volgens mij ook mee aan de Waalse Pijl, die kan hij ook zomaar winnen.
Ze moeten in België dan wel heel wanhopig zijn als een Waal een Vlaming gaat helpenVolgende week ben ik nog niet zo zeker van. Daar zal de hulp van de koersdirecteur niet zoals vandaag voor hem zijn, maar voor Evenepoel.
Evenepoel is God, die staat boven alle rivaliteit.Ze moeten in België dan wel heel wanhopig zijn als een Waal een Vlaming gaat helpen
Nog meer God dan Van Aert?Evenepoel is God, die staat boven alle rivaliteit.