Mwaoh, wil ik nog niet te snel zeggen. Evenepoel is toch ook niet meer zo sterk als de eerste anderhalve week. Van Mas weten we dat hij veel inhoud heeft. Het verschil van 2.01 is absoluut niet onoverbrugbaar.Hij is idd uit de Vuelta gestapt, zonde hoor want die laatste week kun je nu wel schriftelijk af doen.
Hopen dat ze in die groep een half kilometertje gaan surplacen. Dan kan het lukken.Ik ben er ook bang voor maar dit zou wel heel mooi zijn hoor.
Als Mas niet die 800m vol had gegeven om eventueel 5 seconden te pakken op Evenepoel had hij het gered. Super zonde.
Heel bijzonder inderdaad.Roglic en Jumbo-Visma maken hard statement: 'Wright reed het stuur uit mijn handen'
Primoz Roglic en Jumbo-Visma hebben zich, enkele dagen na dewww.indeleiderstrui.nl
Wat een kansloze reactie. Ze worden echt steeds arroganter bij Jumbo.
Roglic week inderdaad zelf van zijn lijn af. Deze keer was Roglic zelf het slachtoffer, in de Tour veroorzaakte hij een valpartij waardoor anderen tegen de grond gingen. Toen bleef het muisstil. Het is niet voor niets dat meerdere renners al geklaagd hebben over het koersgedrag van Jumbo.Heel bijzonder inderdaad.
Wel bijzonder, want Wright schijnt wel zijn excuses aangeboden te hebben. Bij In het Wiel gaven ze aan het toch echt de fout van Roglic zelf was. Hoe dan ook onnodig statement op dit moment