Wielrennen

Batigoal

Well-known member
Ach, wat zonde zeg. Leek er steeds beter in te komen deze Vuelta. Ik had het nog wel willen zien zonder de val.
 

Maasveld

Well-known member
Hij is idd uit de Vuelta gestapt, zonde hoor want die laatste week kun je nu wel schriftelijk af doen.
Mwaoh, wil ik nog niet te snel zeggen. Evenepoel is toch ook niet meer zo sterk als de eerste anderhalve week. Van Mas weten we dat hij veel inhoud heeft. Het verschil van 2.01 is absoluut niet onoverbrugbaar.
 

Eef de Kip

Well-known member
Nee klopt, in mijn beleving was het meer maar idd, 2 mn is niet onoverbrugbaar nee. Grote vraag is idd of Evenepoel het 3 weken vol kan houden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Kom op, Robert! Het gat is te klein, vrees ik. Maar vet om hem zo bezig te zien!
 

Eef de Kip

Well-known member
ja ze moeten een beetje blijven kijken naar elkaar maar ik ben bang dat als ze even los gaan het gat zo dicht is. Wordt krap.
 

Reinoud

Well-known member
Erg zonde van Gesink, wel mooi dat Jumbo wel direct schakelt naar ritten. Ook logisch want er valt verder weinig te winnen, maar toch
 

Reinoud

Well-known member

Maasveld

Well-known member
Heel bijzonder inderdaad.

Wel bijzonder, want Wright schijnt wel zijn excuses aangeboden te hebben. Bij In het Wiel gaven ze aan het toch echt de fout van Roglic zelf was. Hoe dan ook onnodig statement op dit moment
Roglic week inderdaad zelf van zijn lijn af. Deze keer was Roglic zelf het slachtoffer, in de Tour veroorzaakte hij een valpartij waardoor anderen tegen de grond gingen. Toen bleef het muisstil. Het is niet voor niets dat meerdere renners al geklaagd hebben over het koersgedrag van Jumbo.
 

erka

Well-known member
Wright doet inderdaad niks verkeerd. Volledig de schuld van Roglic zelf. Die kan gewoon niet sturen.
 
Bovenaan