Wielrennen

Batigoal

Well-known member
Jammer, daar ligt Alaphilippe. Is hier geloof ik niet zo populair, maar het is wel een favoriete renner van mij. Zonde als hij weer uitvalt.
 

Reinoud

Well-known member
Jammer, daar ligt Alaphilippe. Is hier geloof ik niet zo populair, maar het is wel een favoriete renner van mij. Zonde als hij weer uitvalt.
Hele attractive renner. Volgens mij niet onpopulair. Wel erg zuur voor hem en voor Evenepoel ook een gemis
 

Batigoal

Well-known member
Wat een slotfase na een niet zo spannende rit! Op weg naar een massasprint springt Roglic onverwacht weg in de laatste paar kilometers, vervolgens krijgt Evenepoel panne, maar Roglic vlak voor de eindsprint nogal hard onderuit.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat is dit joh. Fantastische aanval van Roglic op het laatste klimmetje. Heeft een gat met vier sprinters in z'n wiel. Vervolgens rijdt Evenepoel lek in de laatste drie kilometer. En met nog 100 meter te gaan valt Roglic hard. Veel schade, met name op z'n ellenboog. Heel benieuwd wie nu in welke tijd gaat finishen. Peloton ligt in stukken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Heel veel schade bij Roglic... Ben benieuwd of hij hier nog voldoende van kan herstellen om nog mee te spelen om de eindzege.
 

Pascallovic

Well-known member
Roglic werd er een beetje bijgelapt door die 4 sprinters in zijn wiel natuurlijk die 3 km niet hebben overgenomen. Dan probeert Roglic bij de sprint op zijn tandvlees nog in die groep te blijven zodat ie dezelfde tijd krijgt en dan valt ie omdat ie tegen een ander aan rijdt. Eigen fout, maar wel lullig.

Evenepoel wel de gelukkigste lekkenband van het jaar, want die was ook zonder totaal uit positie.
 

Reinoud

Well-known member
Heel erg jammer inderdaad. Toch wel vet hoe hij het de afgelopen periode gewoon geprobeerd heeft.
 

Eef de Kip

Well-known member
Precies, een op het oog ietwat saaie sprintersetappe werd dankzij hem gewoon nog een spektakel op het einde.
 
Bovenaan