Wielrennen

JMD

Well-known member
Wel mooi hoe ze toch weer een chicane hebben kunnen neerleggen op 100 meter van de finish. Dat zal je wel op een cursus leren.
Het is een mooi parcours door Utrecht hoor, plaatjestechnisch zit het allemaal goed, maar op veel van de straten (zeker in het centrum) kon je eigenlijk geen ploegentijdrit doen, simpelweg omdat het veel te smal is. Voor een individuele tijdrit was het wel heel fraai geweest.
 

Maasveld

Well-known member
Sam Bennett wint de eerste rit in lijn na wederom een prima lead-out van Van Poppel. Teunissen wordt 4de en neemt als ik me niet vergis de rode trui over van Gesink.
 

Pascallovic

Well-known member

Toch nog wel wat kritiek op het parcours. Snap het op zich wel als je sommige stukken zag qua krapte en dergelijke. Voor het publiek en de kijker hebben ze er zeker wat moois van gemaakt, maar kan mij ook voorstellen dat je als renner niet heel lekker rijdt op bepaalde delen.
 

Reinoud

Well-known member
Eens hoor, maar op de rest verliest hij geen tijd. Verder moeten Mas en Evenepoel het nog maar even laten zien. Voor de ene het hooggebergte en de ander de afdalingen.
 
Bovenaan