Hoera!Vandaag was trouwens de laatste keer dat Maarten Ducrot commentator was tijdens de Tour.
Jammer, ik vond het altijd een prima commentator.Vandaag was trouwens de laatste keer dat Maarten Ducrot commentator was tijdens de Tour.
Tja, de vraag is wie je ervoor terug krijgt.Mooi, nu Joris nog oprotten en ik ga weer naar de NOS kijken.
Mooi, nu Joris nog oprotten en ik ga weer naar de NOS kijken.
Ducrot vond ik ook wel leuk met zijn taalvondsten, ondanks dat hij de laatste jaren vaak mis zat met wat er gebeurde in de wedstrijd. Herbert was wel irritant.Jammer, ik vond het altijd een prima commentator.
Het is wel goed dat ze nu tijdens de Tour veel meer rouleren.
Met Clement val je van de regen in de drup. Joris is heel goed voor de korte samenvattingen, maar een hele rit is niet zo zijn ding.Ducrot vond ik ook wel leuk met zijn taalvondsten, ondanks dat hij de laatste jaren vaak mis zat met wat er gebeurde in de wedstrijd. Herbert was wel irritant.
Die Joris vind ik ook niet zo prettig en Stef Clement heeft veel kennis, maar is wel erg overtuigd van zijn eigen gelijk. Karsten Kroon (in combinatie met Belgische Jeroen) met al zijn anecdotes is mijn favoriete commentator, maar werd volgens mij niet of nauwelijks ingezet deze Tour op Eurosport. Wel Bobby Traksel en die is ook wel prima.
Hij is al 9 jaar weg bij Eurosport. 😆Dat is grappig, bij de tour voor vrouwen leent NOS het commentaar van Eurosport. Prima commentaar dus!